PrinsesseSjefen Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Minsten på tre var nybadet og klar til senga. Jeg spurte om hun ville ha på pysj eller sove i bare bleia. Jeg vil sove sånn som deg mamma, uten mage... hehehe. dvs uten pysj, med bar mage... Vi måtte smile litt jeg og storesøstrene
blond Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Nå måtte jeg også smile litt.. de er så søte de små!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå