sol og varme Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hei. Jeg er snart i uke 17 og skal ha baby i november, er det noen andre som er ca like gravid som meg som kunne tenke seg en BIM-treff. Har ingen venninner som er gravide så det kunne jo vært koselig å treffe en gjeng gravide Bor selv i Grimstad men kommer meg greit til Arendal hvis det er der det "skjer"
førstegangforalt Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 hei hei!=) Bor i grimstad jeg oxo=) og er selvfølgelig intr i og bli kjent m andre gravide herfra.=)
sol og varme Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Hei, Så det finnes flere gravide i Grimstad Har sett mange men begynner å lure på om alle er helt usosiale... Er du fra Grimstad?
sol og varme Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Hei igjen, ville bare si at det mulig blir bim-treff i arendal den 16, slå følge vel...? Jeg skal få "fri" fra sambo og barn -håper jeg da - så da kunne vi jo kjørt sammen
5 okt. 07 ღ 5 feb 10 Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Hei førstegangforalt Jeg er å fra grimstad. Var inne å kikket på profilen din, og ser at du er snart 20.. er 21 selv skjønner du.. Gikk du på grimstad ungdomskole? ble så nysgjerrig:P Første gang jeg har sett noen fra grimstad her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå