Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 qynchweioufoiwe.. FAAAAAAEEEN ! Satans hora til hurpe til... ååå. frezzzz Joda, vi bor i 4 manns hus rett ved veien, der alle går forbi, og de eldre står og GLOR inn til oss.... Vi ville sette opp en skillevegg så vi fikk litt privat liv, men det fikk vi ikke lov til, den kunne bare være 90 cm høy ! Hvilket skille gir det. Kunne tenkt meg en på 150 eller noe. Ikke får vi henge opp noe der ute, alt må være likt, blomster osv. JÆVLØA SATANS FORPULTE DRITTKJERRING AV STYRESJEF!
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Hmmmm, du var vel klar over innsyn da du flyttet inn?????? Et borettslag må jo ha visse regler å følge, så å kalle styreleder det du gjør synes jeg er drøyt! Det er vel ikke henne som bestemmer, men hun håndhever vel felles regler...
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Det er mange som går forbi som står og GLOR inn til oss, de blir stående LENGE å glo.. så går de, jeg er SÅ utrolig LEI.... !
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Da er det vel de som glor inn som du skulle rettet din frustrasjon mot, ikke hun som gjør en jobb for borettslaget ditt vel...
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Hadde du visst hvor hurpete hun er, og hvor mye jeg hater henne.. men da det var ferdig her hadde vi ingen vei framfor her, den skulle gå bak i en sving, og det skulle ikke komme flere hus, og skogsområde skulle stå. Det var viklårene; det skal ikke bygges mer her.. osv.. Men hva har hendt: Hovedveien ble lagt rett framfor vinduet mitt, og all trafikk går den veien, skogen ble hogt, og det kom hus på alle sider.. fra å være et flott sted er det nå blitt en plagsom trafikk maskin full av eldre mennesker og alt er bare helt for jævlig. Hun som bestemmer: Hun styrer med jernhånd som et psykopatisk enevelde...
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Oh... Ække det irriterende??? Mamma har samma problemet.... Bare det er på kjøkkenet, så ho har cafégardiner som ho har trekt igjen.... Dere kan jo kjøpe persienner? Er jo uansett JÆVLI kjiper'n å ha de igjen hver gang dere er i rommet.... Dere får skrike til de gamle, så kanskje de ikke tør å stoppe der mer...? ;p
ana baroma Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Still på generalforsamlingen og still forslag til endringer du vil ha gjort. Det er den eneste veien å gå Husk bare at alle forslag må sendes i god tid i forkant! Og sjekk hva som står i husreglene/vedtektene om at "alt skal være likt". Det er nemlig det man skal gå ut fra, ikke styreleders personlige smak. Vi hadde en styreleder som mente at ingen burde lufte dynene sine ut fra vinduet annet enn mellom 0900-1000 på dagen. Ja, da er det jo mange hjemme, hehe. Det er både fordeler og ulemper med borettslag, og man får vel forsøke å gjøre det beste utav det! Jeg forsøkte det den tida jeg bodde i et iallefall:) Lykke til:)
mynona fødte 290907 Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Kan du sette opp en sånn "mobil" skillevegg som man kan ta ned da? Hvis det er noen trøst bor vi også i et nazi-borettslag, de er så frekke i måten de formulerer seg at vi sitter bare å ler når vi leser div. info som vi får i posten med jevne mellomrom. Eksempel: "Nå får dere som har høy hekk klippe, ellers kommer vaktmester og sager ned hele dritten". Litt komisk også da... :-)
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Eller kjøpe sånn spesiell "teip" så dere får frosta rutene..... Det er NULL innsyn... Hva om du argumenterer med at det skulle ikke bygges ut mer, det er blitt gjort.... Da setter du opp en skillevegg siden de ikke holder ord... Men jeg er enig med HI, noen styreledere tar jobben LITT for serriøst....
Line_78 Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Skjønner at det ikke er gøy at folk glor inn til dere, manglende folkeskikk ville jeg kalle det. Kunne jo forsøke å snakke til de som glor, og spørre hva de egentlig ser etter? Så kanskje de har skamfølelse nok til å slutte (lov å håpe i hvert fall) Hvis dere er misfornøyde med styret går det jo an gjøre noe med det neste gang det er valg, da kan du jo stille som motkandidat. Noen ganger kan det nok skje at folk som er litt for glad i makt blir sittende som styreleder o.l, rett og slett fordi ingen andre gidder å stille opp. Men de er jo tross alt demokratisk valgt, så dersom det er altfor ille kan man jo gjøre noe med det. Og vedtekter/ordensregler er jo vanligvis stemt fram av alle beboerne, ikke bestemt av styreleder, og kan alltids endres på generalforsamling etter forslag fra beboere, dersom et flertall er for.
My little girl_ Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 hmmm...sånn er det her oxo,gangvei rett utafor stua å kjøkkenet...å folk GLANER så sinnsykt,å nå har jeg planta thuja hekk langs hele..hadde bare halveis før..å den har blitt stooor.....så nå har jeg tatt resten..noe må man gjøre for folk klarer jo ikke å dra til seg øya!!! men heldigvis ikke fåt no klager på at jeg har gjort det..ikke spurt noen heller...
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Hun er bare så utrolig hurpete, og det er en LAAANG rekke med frustrasjoner og forskjellsbehandling 1. Vi fikk lov å ha hunder, det trekte hun tilbake. (de lukter av de, fører med seg skitt og lukt) 2. Jeg hengte opp klær ute, det tålte hun ikke (bruk bare tørketrommelen) 3. Mannen min gikk naken ute en gang for å gi meg noen nøkler over hagegjerdet (det var støtende) 4. Bilen min lekket litt olje (det går ikke an, du må skure det vekk med en gang) 5. Du får ikke ha hunden din på besøk, (moren din må være med.) 6. Du må holde det pent og rent inne.(vi må da opprettholde en viss standard inne og her i borettslaget) 7. Du får ikke sette opp en skillevegg.(den må være under 90 cm) 8. Du får ikke lov å ha en samboer, det må søkes til borettslaget( før det gikk opp for henne at vi var gift) 9. Mannen din skremmer de eldre her (han har langt rufsete hår og litt skjegg og bart...) 10. Dere får ikke ha svarte krukker, de må stå i stil med de andre sine (og de er GRÅ) STYGGE. 11. HER GJØR VI SOM JEG BESTEMMER OG DEN SOM IKKE GJØR DET Han sliter.
mynona fødte 290907 Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 Dere får gå ut å spørre om de har smurt seg med glanefaktor 20. Og kanskje anbefale en litt lavere... :-)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 Har tatt opp ulike saker i styre jeg, men nei da.. de blir oversett !! Problemet er at tanta til nazi leder`n bor rett over oss. Som fks at visst vi pisser på feil tid, kommer hjem sent, sitter ute og fester eller noe, vasker klær, dusjer til andre en normale tidspunkt.. så går alarmen hos hurpa over here.. og de renner inn drøssevis med klager.. De spiller musikk midt på dagen.. jeg får ikke hvile... De har høylydt sex midt på dagen.. de plager meg.. fks i kirketiden på søndag.. De kommer sent hjem.. Mannen hennes ser skummel ut.. ALT er galt med oss, og hvorfor.. Fordi vi er ungdommer.
Line_78 Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 He he, høres ganske detaljorientert ut ja :-) Men hvis det er så ille vil jeg virkelig anbefale å stille opp i styrevalg selv, så dere kan bli kvitt henne. Er vel neppe så mange av de andre beboerne som egentlig vil ha henne dersom de får et valg?
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 4. juni 2007 #16 Skrevet 4. juni 2007 3. Mannen min gikk naken ute en gang for å gi meg noen nøkler over hagegjerdet (det var støtende) JA, det er støtende. Man trenger ikke bli påtvunget andre menneskers nakenhet.
hit og dit Skrevet 4. juni 2007 #17 Skrevet 4. juni 2007 Ungdommen nå til dags! Musikk skal kun kommer fra P2, muligens P1, og det må være normalt lavt volum. Det er kun lov å spille høgt om du er gammel og tunghøyrt, men då kan du tilgjengjeld spille kor høgt du vil! Samleie skal man ha med ein velfrisert mann, stille under dyna med lyset av aller helst nattkjolen på, og ikkje til anna tidspunkt enn klokka ti, som selvfølgelig er normal leggetid. Så kan alle legge seg til å sove ti over ti, uten å ha sjenert andre med sitt syndige liv. Tisse skal ein gjere på dagtid, altså mellom 6 og 22. Det er kun gamle damer som har lov å tisse om natta. Det er alltid noen slike i eit kvart borettslag, og uheldig er den som havner i leiligheten ved sida/under /over. I mi tid så vaske eg fellesgangen alt for seint anna kvar fredag. Eg var så frekk at eg gjekk på skulen først. Eg passer ikkje inn i borettslag, eg har berre ikkje tålmodighet.
doffine Skrevet 4. juni 2007 #18 Skrevet 4. juni 2007 ET enkelt tips.... Gå inn på lovdata.. sjekk borettslagsloven.. den er ny.. og ikke mer enn et par år gamle. Slik som styret hos deg driver med er ren terror.. og det er maaaange brudd på borettslagsloven etter hva jeg leser. Det er ikke lov å nekte folk å ha dyr i et borettslag, uavhengig av for dyr det er. Det må meget meget særskilte grunner for det, og da skal det være ekstrem allergi. Og i et borettslag hvor de tåler blomster så tåler de hunder også. Vil du ha en hund, kjøp deg hund. Gi kun beskjed til styret.. de har nemlig ikke krav på å vite mer. Og dette med at dere skal ha det rent og ryddig INNE hos dere.. Hallo?? hva er dette?? regner med at dere eier deres egen leilighet. Uansett, så er det kun en regele som gjelder... at det skal være presentativt for visninger. Utover det har ikke noen i styret noenting med hvordan du har det inne hos deg selv. Om du må drite klokka 22 en kveld og de klager på det.... da setter du deg ned utenfor hos de neste gang og gjør fra deg der.. for du får da ikke lov å gjøre det hjemme... sorry, men dette styret er ikke bare et naziregime.. dette her stider så innmarri mot NORSK LOV.. Gi dem et utkast av norges lover og be dem lese, for du kan faktisk gå videre med dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå