Susan*lillegutt og mini* Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Mini er nå 7uker,og siste 2 ukene,har han skreket mye på kveldene,han spiser godt, og raper godt,men når kvelden kommer virker det som det er noe som plager han. Roer seg når han får sukkervann,men ikke før han får det, er ikke mye lufta som kommer ut heller når han får det,så kan egentlig ikke tenke meg til at det er luft som plager han....men roer seg hvertfall når han får sukkervann og blir blid og fornøyd. Ikke har han bæsjet så mye siste 14dagene heller,før så var det mange bæsj bleier i løpet av en dag,og masse bæsj,idag kom første masse bæsj bleie på 2 uker,ellers har det liksom bare vært litt bæsj, i forbindelse med en propp..om dere skjønner... hva kan det være? for lite mat om kvelden? (ammer alt fra hver time til hver 2,5t) kolikk? (er ikke det litt sent å få) Kan det være KISS? (lillegutt,storebror på 2år,blir behandlet for det nå) noen råd og tips??
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Kan det være noe DU spiser han reagerer på? Er ikke alltid dem får luft av det, bare vondt og/eller ubehag..
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 takk Expat =) Men jeg kommer meg ikke inn på linken,internett her går så innmari tregt at det gir opp før jeg kommer meg inn... =( Men utfra det jeg leste som overskrift,så er det om kveldesamming og nattvåke..han sover egentlig bra om natten,sov ikke så godt de dagene etter at jeg hadde spist noe med løk i,men forståelig det da (viste ikke at det var løk i før etterpå) men er kjempesint på kveldene..og nå virker det nesten som om sukkervann bare roer han,før han lader opp til en ny runde,blir litt døsig av det,og sovner som regel fort etterpå... huff..ikke greit å ha små i huset nei =)
Expat Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Vel, maratonamming på kveld er helt normalt! Det er det som generelt står i linken. Har du ekstra på morgenen kan du godt pumpe og gi dette på kveld som tillegg...
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2007 kan ikke tenke meg til det,for han er blid og fonøyd og smiler på dagen,men virker nesten som at når kl. bikker 20-21.00 så er det noe som plager han...
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2007 ok..han spiser jevnt og trutt hele dagen,også på kvelden,kanskje litt mer da...men når det er kveld,er det liksom noe som plager han,akkurat nå går pappaen å bærer på han,skriker som om han har vondt..men vet ikke hvor.. *fortvilende* han har spist 2 ganger på 1,5t, spiser godt og raper godt,men allikavel ikke godt nok..
Fikk maibaby06 Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 tror jeg har svart deg før om kiss:-)? Det m bæsjebleiene pleier visstnok å endres rundt uke 6. Vi hadde bæsjebleie i hver bleie hele døgnet første 6 ukene og så plutselig ble det stopp:-) tok nesten en uke og så ble det ca annenhver dag. Tror det er normalt. Ellers hadde vi det sånn som dere. Ammet og bar omhverandre hele kveldene. Vi bar fra ca sju på kvelden i flere timer. Skrek veldig. Ble sjekket hos legevakten en kveld han var spesielt ille (var i samme leite som bæsjebleiene stoppet opp). Ikke noe galt med magen nei. Ville sjekket han for kiss for sikkerhets skyld. Endte jo med at det var det hos oss, men tok 5mnd før vi kom til det. Synes det ikke var noe hyggelig å tenke på at jeg kanskje kunne spart han for endel vondt hvis jeg hadde fulgt magefølelsen isteden for å høre på helsestasjonen. Håper det går bra med dere og 2-åringen også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå