Gå til innhold

Innvendig eller utvendig ul, jeg er 13+1?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de tar begge deler, men det er opp til hver lege..

Skrevet

hvorfor ul så tidlig?

Skrevet

jeg tror de tar utvendig... jeg har vært på mange ul før jeg mistet... de tok innvendig på meg hver gang,men det kommer av at jeg har tarmer i veien...

Skrevet

jeg var på ul på volvat når jeg var 13+3. Det var innvendig..Men er sikkert opp til hver lege ja..

Skrevet

Fordi jeg har mistet 5 ganger, 2 ganger i uke 13. Har vært på en i uke 8 nå, og skal igjen i morra :)

Skrevet

var til conney :)

HI

Skrevet

Jeg var på ultralyd på fredag 13+0 og da tok han utvendig. Det var ikke noe problem! Men kan kanskje være forskjell på apparatene de bruker også...

Skrevet

Jeg var i uke 11, og da tok jeg innvendig iallefall. Legen sa til meg da at det kommer litt an på hvor mye magefett man har også, om man tar innvendig eller utvendig.

Skrevet

Jeg var på ul i uke 12. Hadde ikke mye magefett da akkurat, men de tok innvendig likevel. Må være forskjellig fra lege til lege ja.. Syns foresten ikke det var noe ubehagelig heller viss du tenker på det:)

Skrevet

jeg var på utvendig uke 10 og jeg..men han har bare det da,så ikke no valg liksom;o) men ikke no problem å se der inne fordi

Skrevet

Jeg hadde innvendig UL 8+2,og utvendig UL 14+0. Var veldig tydelig på den utvendige:-)

Skrevet

Jeg var på ul da jeg var 12+5, da ble det gjort iførst nnvendig og siden utvendig da barnet lå slik at gynekologen ikke fikk tatt alle mål hun ønsket med innvendig ul. Alt mageflesket var ikke noe problem, fikk klarere bilder utvendig en innvendig.

Skrevet

eg var i uke 11 og i uke 12, på den første var det innvendig, og på den andre var det begge deler. for han så babyen så dårlig for den lå så langt nede, så ble innvendig.

Skrevet

Var på UL da jeg var 15 uker pga blødninger og det var på sykehuset. Legen utførte innvendig UL fordi slik kunne hun se hvor jeg blødde fra og det var fra livmorhalsen (ikke noe farlig i følget dem).

Skrevet

Var på UL i uke 11 og det ble da benyttet utvendig UL.

(gikk til en som arbeider med kun UL av ulike slag. Han er ikke gynekolog)

Skrevet

jeg hadde utvendig i uke 12. så veldig godt, klart bilde av min lille astronaut :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...