Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Situasjonen er sånn at jeg skal begynne å jobbe igjen. Er nødt å jobbe kveld for å kunne jobbe da lillegutt ikke har bhgplass.. Sambo har visst om dette lenge, men alikevel når jeg får tilbud om jobb og de vil jeg skal begynne i morgen slår han seg helt vrang.. Da må jeg plutselig si på min jobb at jeg ikke kan begynne før mandag for det passer ikke for ham osv... Synes dette er urimelig av ham, det er han som sutrer å klager over at vi har lite penger.. Og når jeg har muligheten til å jobbe så passer ikke det heller.. Sa at om han ikke var villig til å ofre noe så var jeg nødt til å flytte.. Ellers går jeg konkurs. Han betaler mat og andre livsnødvendige ting.. men ingenting annet.. ikke en regning ingenting. Da begynnte han med at han skulle ha 50/50 og om han ikke fikk det så ble det rettsak osv.. Så nå kan han plutselig ha ungen sin. Føler han sier det for han vet at jeg ikke kan flytte om han skal ha 50/50 for da mister jeg jo all støtte.. Noen tip til hva jeg kan gjøre?? Er helt desperat...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 jeg vil anbefalle deg og tenke på dette et par dager. for meg høres det ut som om dere akkurat har kranglet og at dere sansynligvis har sakt ting dere egentlig ikke har tengt så nøye igjenom. kan det stemme? om jeg er helt på bærtur. hvor gamel er barnet?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Vi krangler hele tiden og jeg orker ikke mer.. Forholdet har skrantet siden jeg ble gravid, var ikke planlagt. Har prøvd og prøvd. Han er 7.5 mnd. Snakket nettopp med en venninne som jobber i b.vernet og hun sa at far ofte fikk 50/50 så lenge han ønsket det! Kan ikke få meg til å tro det.. Nekter å flytte om han skal ha 50/50.. Han er ikke i stand til det!!! ååååååååååååååååååå
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 http://www.aleneforeldreforeningen.no/index.php?mod=one&id=13733 50/50 dømmes ikke. barnet blir enten hos deg eller hos pappaen så blir den som barnet ikke bor oss samværsforelder. når barnet er så lite så blir det hos deg. når barnet er under et år så burde det se samværsforelderen sin MINIMUM en dag i uka. og helst så ofte så murlig. hva legger du i at han ikke er i stand til og ha barnet? snakk med familieværnkontroet der du bor. be om en time alene. forklar alt. så tar du med deg pappaen, kansje han ikke er så tøff der?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Var kanskje å ta litt hard i at han ikke er i stand til det, MEN på 7.5 mnd har han skiftet max 10-15 bleier, klarer ikke lage grøt, kaster opp av bæsjebleier, aner ikke hva slags kremer han skal bruke (har atopisk eksem) selv om jeg har sagt ALLT dette 1000 ganger!! + at han har ALDRI badet ham. ALDRI trillet vogna hans utenom når han har hjulpet meg opp trappen. Sier han bryr seg like mye som meg, men viser det jo ikke akkurat,, Er sjeldent hjemme og da ligger han for d meste på sofaen.. Han sier han skal bruke alle midler mot meg for å få 50/50 og desverre så stiller vel jeg dårligst. Har ikke jobb (hans feil) har gjeld osv,, Mens han har eget firma, en årslønn på ca 1 mil, eget hus osv.... takk for svar=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 men du er hovedomsorgspersjonen. det teller mye mer en alle penger i hele verden. om du forklarer det du har fortalt meg tilde på familieværnkontroet dette. så kommer de til og hjelpe deg. å tar du kontakt med de før han så viser du at du er den voksene som tør og be om hjelp og ønsker ett samarbeid. om han har gjort så lite som det du sier så stiller han ganske så dårlig. lykke til. du kommer til og greie deg fint. han kommer sikkert ikke til og ønske 50/50 når det kommer til stykket. det er slitsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå