Gå til innhold

Brukket lillefinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkar lille (store gutten) min, han er 3,5 år og er vist tøffere en vi tror. 18 mai hylte gutten til mens han lekte med en ballong, vi så da at fingen hovnet opp, men tenkte vi skulle se det litt an. Han har brukt fingen og har både bøyd den og lekt helt vanlig, så vi har ikke reagert noe mer en at hevelsen ikke går ned. Han sa au når vi klemte på fingen, men ikke noe mer.

Fant ut at det kanskje var på tide å sjekke det, så idag har han tatt røntgen og fingen er brukket. Stakkar liten, skal love dere at mammaen og pappaen fikk dårlig samvittighet ja. Legen mente at dette måtte ha skjedd for minst 3 uker siden, så alstå før 18 mai, så hvor og når det har skjedd aner vi jo ikke. Bruddet har heldigvis grodd bra, så vi skal bare på en esktra kontroll om 1 mnd. Føler oss som noen skikkelig dårlige foreldre idag, huff å huff!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns nå synd på gutten min jeg:-(

Skrevet

Uff, stakkar ;/ Godt å høre at det gror fort!

Men er ikke så lette for dere foreldre å oppdage det, når han har lekt som før med den, da. Har ei venninne som brakk armen sin på den alderen der. Det ble ikke oppdaget før etter 2-3 uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...