Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Mateo????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns navnet er veldig fint, men mange rundt meg syns det er rart. Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig tøft!!! :D

Ville kanskje ha skrevet det med H kanskje? :D

 

Matheo! :D

Skrevet

for min del blir det litt "sukkersøtt" på en måte, minner meg om barnetv. hehe.. men navnet i seg selv er søtt;)

Skrevet

Synes det er kjempefint. Hørte om det for første gang for ett år siden, tror det har blitt mye mere kjent bare det siste året.

Skrevet

Veldig fint navn som jeg hadde på min "gutte-liste" før jeg fikk vite at det blir en jente=)

Skrevet

Liker det navnet kjempegodt - men ville skrevet det Matheo - syns det ser "helere" ut;o)

Skrevet

Jeg synes det blir litt pretensiøst for min smak...

 

Men heldigvis er det ikke jeg som skal gi navn til ditt barn, så du kan bestemme heeeelt selv :-)

Skrevet

Kjempefint! Vi vurderte det selv:) Men med h da, Matheo:)

Skrevet

da jeg jobba i barnehage, het det første barnet mitt mateo (uten h)

han het det pga italiensk mor, så det er jo ikke et norskt navn! men jeg har iallefall gode assosiasjoner til det navnet!

hadde nok kansje syntes det var rart på en helnorsk gutt, ja...

Skrevet

Mateo er veldig vanlig i Spania.

 

Personlig liker jeg ikke alle de Matheus, Mathea, Matheo og de navna der som alle barna heter for tiden.. Jeg hadde valgt noe annerledes.

 

Meeeen, det er vel en fin vri som ikke er det samme som det ALLE de andre heter!? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...