m x4 Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg syns navnet er veldig fint, men mange rundt meg syns det er rart. Hva syns dere?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Skikkelig tøft!!! Ville kanskje ha skrevet det med H kanskje? Matheo!
"husmor"med lille Nora Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 for min del blir det litt "sukkersøtt" på en måte, minner meg om barnetv. hehe.. men navnet i seg selv er søtt;)
gossegass Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Synes det er kjempefint. Hørte om det for første gang for ett år siden, tror det har blitt mye mere kjent bare det siste året.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Veldig fint navn som jeg hadde på min "gutte-liste" før jeg fikk vite at det blir en jente=)
*RutIetutt* Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Liker det navnet kjempegodt - men ville skrevet det Matheo - syns det ser "helere" ut;o)
~Roskva~ Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Jeg synes det blir litt pretensiøst for min smak... Men heldigvis er det ikke jeg som skal gi navn til ditt barn, så du kan bestemme heeeelt selv :-)
mammatilTHEODOR:) Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Kjempefint! Vi vurderte det selv:) Men med h da, Matheo:)
line_n & sara Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 da jeg jobba i barnehage, het det første barnet mitt mateo (uten h) han het det pga italiensk mor, så det er jo ikke et norskt navn! men jeg har iallefall gode assosiasjoner til det navnet! hadde nok kansje syntes det var rart på en helnorsk gutt, ja...
Patetica fåkksi Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Mateo er veldig vanlig i Spania. Personlig liker jeg ikke alle de Matheus, Mathea, Matheo og de navna der som alle barna heter for tiden.. Jeg hadde valgt noe annerledes. Meeeen, det er vel en fin vri som ikke er det samme som det ALLE de andre heter!? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå