Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Gikk akkurat opp for meg at lillejenta snart skal begynne i barnehage Fikk veldig koselig brev derfra i dag med søt tegning fra barna hun skal begynne på avdeling med og invitasjon til besøksdag i morgen. Tror nok hun skal kose seg fælt der, men jeg får helt angst av å tenke på at jeg ikke skal være sammen med henne dagen lang lenger *sutresutresutre* Skulle ønske jeg bare kunne vinne masse penger i lotto sånn at jeg kunne være hjemme sammen med henne i et år til hvertfall..
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 alltid litt trist, men man tilpasser seg fort:) Har du funnet en jobb da??
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 uff ja går sikkert bra, men trist fordet. Nope, ikke enda :-S men kan jo uansett ikke begynne å jobbe før 1 september da..
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 aha hun begynner ikk før til høsten nei:) Koooooose dere masse i sommer dere da.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Nei ville ikke ha henne i barnehagen fra hun var et år.. Skal kose oss masse masse masse! Drar på ferie nå om 14 dager og da har snuppa nydelig rosa pass hehe (fikk det i posten i dag)
Honningmelon Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Hva var hjemmesideadr. din igjen, Mami? Jenta di er så søt, så morsomt å sniktitte litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå