Gå til innhold

Hva heter dine barn eller hva skal de hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gutt som kom til 26.mai har fortsatt ikke noe navn... hjeeelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som nicket mitt sier skal gutten vår hete lucas. jobber med å finne et mellomnavn også

Skrevet

Mine barn heter Nikolai og Michelle. Gutten i magen skal hete Leander :)

Skrevet

Ricahard og victoria heter tvillingene, snuppa i magen skal hete renathe:)

Skrevet

Jeg har en Christian og i magen ligger enten Emma eller Jonas eller Aleksander.

Skrevet

Gutten vår heter Torjus, men bebisen i magen vet vi ikke helt hva blir enda, men norrønt blir det hvertfall:)

Skrevet

David skal min hete vis det blir gutt;) eg ville ha et navn som ikke "alle" kaller sine. så da kom eg på David.. ikke pga noe bibelsk eller noe. men liker det bare=)

Skrevet

Barne jeg har fra før heter Victor og Karen Lovise , mens Trendjemann som enda er i magen skal hete Leander eller Georg

Skrevet

nathalie christin

sebastian andre

Skrevet

Gutten min som er 2,5 år heter Emil men vi aner ikke hva lillebror i magen skal hete.. Emil foreslo Mikke Mus men tror vi må finne på noe annet.. :-)

Skrevet

Nå har jeg ikke noe barn ennå, verken i magen eller andre steder ;-)

Men er jeg så heldig å få ei jente en gang, skal hun hete Martine. Er jeg så heldig å få en gutt skal han hete Marius.

Skrevet

Vår datter heter Emma og gutten i magen skal hete Jonas. Disse navnene ble bestemt for lenge siden - oppkalling etter oldeforeldre.

Skrevet

viljar?ørjan?simon?nicolai?

jeg synes disse navnene er fine:)

Skrevet

Har en gutt på 3 år som hete Alexander,og venter ei jente som skal få navnet Sofie om 4 uker:)

Skrevet

Her blir det nok OddBob, vi blir ikke enig om noe annet =P

Skrevet

Guttealternativer:

Emil, Markus, Simon

Jentealternativer:

Ina Marie, Kristine, Karoline, Johanne

Skrevet

Natalie, Julian-Amadeus og Una-Angelica heter mine barn, lille jenta i magen vet vi ikke enda, men det står litt mellom Ingri-Annie/ Ingelin-Annie eller Tora-Annie:-) noen som vil hjelpe meg?;-)

Skrevet

Her er det en Imre som skal bli storebror til enten Eskil, Ine eller Elvine.

Skrevet

Har ei datter som heter Iselin, og blir det ei jente til syns jeg Anniken er fint:) Men blir det gutt har vi et stort problem!!! Hehe har ingen anelse der så!!!

Skrevet

Barnet mitt heter Isabell Victoria. I magen min ligger Philip Nicolai.

Skrevet

har en gutt som heter magnus og hvis det blir jente denne gangen blir det mia.. magnus betyr stor og mia detyr sterk, da blir det stor å sterk... kniser litt..

Skrevet

Olav eller Konrad :) Jente-navn har jeg ikke tenkt på siden jeg synes ikke det er like lett å komme på nav til de ;p

Vil ha litt "gamle" navn;)

Gjest Odyssey og det nydelige nurket
Skrevet

datteren vår heter Alicja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...