<3 + <3 + ? Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 ....når han er ferdig med å spise. Det vil si jeg må ta ham fra når jeg ser at han ikke spiser ordentlig lenger....vil jo gjerne suge på puppen likevel. Han skriker skikkelig en liten stund (kanskje et halvt minutt) før han roer seg. Og da er han rolig i 2-3 timer, så han blir jo mett. Hjelper ikke å la ham få kose en stund heller, for jo lenger han får ligge slik jo mer intens blir gråtingen.....og jeg kan jo ikke sitte med ham på puppen hele dagen heller. Flere som har det slik?
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Kanskje han er som knøttet mitt? Han har det sånn når han er forkjølet eller har vondt. Det virker som om han gjerne vil ha puppen for kosens skyld, men blir sint når det fortsetter å komme melk...for han er jo mett! Har egentlig ikke noe tips å komme med, jeg gjør som deg. Kobler av og trøster til det går over
<3 + <3 + ? Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 Ja, han liker heller ikke at det kommer mer melk. Pleier å suge og så sende melken ut gjennom munnvikene....blir jo et sabla søl...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå