Marry Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Skal min lille skatt operere falsk mandel og legge inn dren, uff kjenner at jeg gruer meg veldig vet jo at det blir bedre etterpå både for henne og for natte søvnen vår :-) men katastrofetankene kommer snikende selvom jeg vet at dette er rutine for legene, det er jo ikke rutine for meg...... gleder meg til det er over...... Ha en fin sommer kveld :-)
♥Snulder Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Det går så fint!!! Men kjenner følelsen din... 5 åringen vår har gjort det 2 ganger foreløpig. I morgen skal vi til sjekk for å se om han må ha nye dren igjen.....
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 kommer til å gå helt som planlagt =) men det er verst for mamma da.jentene her har satt inn dren mange ganger.di ramler bare ut igjen,men ser ut til at det går bra alikavell. lykke til i mårra =0)¨ ha en fin kveld du å.
Reveenka Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Lykke til! Attpåklatt"en go'gutt" har nok rett - det er verst for mammaene! Min ene åpnet øret med laser istedetfor å legge inn dren - den timen jeg satt og ventet var fæl...
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Hei Marry. Jeg ønsker deg og lilleskatt det beste for morgendagen. Dette kommer til å gå helt fint. Mammaer er kjent for å engste seg, det er jo tross alt det mest dyrebare vi har. Lykke til. Fortell hvordan det har gått. Skaltenkepådere klemmer
Maud Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Jeg skjønner at det er skummelt for mamma. Helst vil vi jo passe på de små hele tiden og ikke la noe som er vondt eller ubehagelig skje dem. Dette er allikevel som du sier rutine for legene og helt ufarlig. Det blir deilig for dere alle når det er gjort. M kommer til å sove bedre, puste bedre, høre bedre og trives bedre. Lykke til!
dritgrei hei hei! Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Jeg skjønner godt at du syns det er skummelt.... ååhhh så godt jeg skjønner det. Men heldigvis så kommer det til å gå så fint så fint, og vips så er alt mye bedre for lille jenta etterpå. Jeg sender deg en god klem jeg, så kan jeg være i gangen sammen med deg mens du venter.... vil du ha te eller kaffe eller brus da tror du?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Det er vårt lodd i livet å ha det sånn tror jeg:-) Det kommer til å gå så fint med snuppa di, håper det går bra med deg idag også:-) Klem klem
Trollmora Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Lykke til med lilleskatten i dag samt Marrymora! Dette går nok bra for garvede leger skal du se. Tenk positivt på at hun vil sove bedre om natten, høre bedre og generelt få en bedre hverdag )
brumlemor Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Lykke til i dag - ikkje noko kjekt når småen må på operasjonsbordet, men du skal se at det går bra. Tenker på deg.
Karomamma Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Lykke til i dag, Marry!! Snart har du nok en ny, frisk og fornøyd liten M i heimen
♥Snulder Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Hei! Gikk det bra i dag? Vi fikk beskjed om at krøllus må ha nye dren igjen.... får innkalling innen utgangen av juni..
Urtete Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Stakkar lille skatten din og stakkar deg..., det er alltid en påkjenning når man må gjennom sånt. Spesielt for oss mammaer.... Kjenner igjen det du sier om katastrofetankene som kommer snikende. Men nå er det over, og jeg håper det gikk bra med lille gullet og med deg! Hold oss oppdatert!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå