Gå til innhold

Fri: barn i barnehage eller hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fri til uken en dag og lurte på om jeg skulle fått trent og nytt solen litt. MEN jeg vil jo se gullet mest mulig når jeg har fri.

Hva hadde dere gjort: levert sent og hentet tidlig i barnehagen eller latt henne være på Mini Sats mens jeg trente??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil trene, så hadde jeg heller latt mini være i barnehagen den tiden det tok.

Skrevet

Hvis alternativet er Mini sats ville jeg valgt barnehagen... Hva med å ta ungen i bæremeis og gå tur i skogen som trening heller? ;-)

Skrevet

Begge deler.. lever sent og hent tidlig evt. :) Tren og kos deg, samtidig som du får litt ekstra tid med ungen. :) Her inne får du nok litt pepper for å prioritere deg selv. ;) Var en svær debatt på dette for 2 uker siden vel..

Skrevet

Har ikke fått med meg debatten jeg. Men jeg er ikke inne her så ofte. Jeg tenkte at dersom hun var på minisats den timen jeg trener, så fikk jeg mer tid med henne enn om jeg leverte i barnehagen........

Skrevet

jeg ville tatt en rolig kjekk morgen hjemme, levert henne i barnehagen, trent (og ev. gjort husarbeid osv) og så hentet tidlig og kost oss resten av dagen sammen.

Skrevet

Jeg ville levert i barnehagen til halv ti, og hentet igjen i to-tiden. Da hadde barna fått med seg kjernetiden i barnehagen, og jeg fått litt fri til mine ting. Samtidig hadde vi fått en rolig morgen og noen timer ekstra sammen på ettermiddagen. I pose og sekk :-)

Skrevet

Jeg hadde valgt å ha barna hjemme ;=)

Skrevet

jeg hadde valgt å ha barna hjemme. har største hjemme ofte æ , syns det e såå godt =)

Skrevet

Man må jo unne seg litt fritid alene også hvis man trenger det. Hadde det vært meg så hadde jeg levert sent, trent og kost meg litt og hentet henne.

Jeg har fri en dag i uken og barna 80% barnehageplass, så jeg koser meg med ungene hjemme da. Men en dag fri for meg selv hadde fristet veldig det også :-)

Skrevet

Jeg hadde valgt barnehage. Levert sent og hentet tidlig. Kos deg med litt fri midt på dagen det er deg sikkert vel fortjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...