Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Her skal du få en nyyyyyyydelig oppskrift...jeg bruker alt på øyemål.. poteter lettrømme kesam purreløk sølvløk grov sennep sylteagurk kok opp poteter i terninger og tilsett et beger med kesam og et med lettrømme..så hakker du en stor purreløk, sølvløk og blander i. Ta deretter og bland i en god del med grov sennep (den på glass med frø i) og tilslutt masse sylteagurk...denne smaker virkelig sommer..
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Mulig jeg er enda dummere på kjøkkenet enn jeg allerede visste, men ingrediensene ovenfor her ser ut som potetsalat...og ikke pastasalat.
2 søte små gutter Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 hehe, tenkte akkurat det samme når jeg leste den... Men det er sikkert en god potetsalat
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Kok pasta al dente, sil av og hel på litt oliven olje, pepper og salt - så får den masse smak evnt. bland i pesto. Ellers så bruker jeg cherry tomater, soltørka tomat, ruccola, isberg, rødløk, gode oliven og flak av parmasan revet på toppen. Lager en dressing av EV Olivenolje 2/3, 1/3 sitron eller balsamico eddik, salt/pepper og knust hvitløk. Putter i ferske urtet som persille, gressløk og basilikum.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 jeg pleier å lage det sånn her: isbergsalat cherrytomater agurk avokado sukkererter ( som blir kuttet opp) reddikker er godt om sommeren evt mais koke pasta og avkjøle og putter oppi ( skruer eller sløyfer ) steker bacon i småbiter og noen store til å ha på toppen. ( kan jo bruke skinke da, men det er ikke jeg så glad i ) og så pinjekjerner. dessing til dette er enden hvitløksdressing, eller cæsar dressing. evt ta litt olivenolje, og kutte opp en hvitløksbåt og blande inn. også helle over salaten. også er dte veldig godt med hvitløksbaguetter til:)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 hahahahaha...uff a meg...jaja..uansett den er veldig god...! ER veeeeldig gravid om dagen...hihihi....hoho...nå ler jeg så tårene triller...:-)
2 søte små gutter Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Får vann i munnen av alle disse deilige kaloribombene...*mmmm*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå