Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Så da får vi bare håpe at UL snakker sant...vi har sett ei jente to ganger nå...og hun skal hete Mathea :-)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Så flinke dere er som har funnet navn! Det har ikke vi, og termin er om 6 dager... Kjempefint navn :-)
Love my kidz Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Ja Mathea er et nydelig navn. Myye finere en bare Thea!!
mammamammamammamor Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 så fint navn da me har alerede bestemt oss to dager etter testen er tatt me, guttenavn i alle fall, må kjekla litt om jentenavn
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Kjempe nydelig navn!! :-) Det var faktisk med som en av de navnene vi valgte mellom da Aurora kom! Bare det at Snuppa ikke så ut som noen Mathea da... ;-)
Forskeren Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Må si meg enig her, for det er selvsagt navnet på vår lille jente (som skal bli storesøster!). Navnet på den nye babyen er kun bestemt om det blir jente, ellers har vi bare "lillebror" så langt.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Nydelig navn ja:) Stedattra mi heter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå