Gå til innhold

Da er vi endelig enige om navnet :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da får vi bare håpe at UL snakker sant...vi har sett ei jente to ganger nå...og hun skal hete Mathea :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flinke dere er som har funnet navn! Det har ikke vi, og termin er om 6 dager... Kjempefint navn :-)

Skrevet

Ja Mathea er et nydelig navn. Myye finere en bare Thea!!

Skrevet

så fint navn da :) me har alerede bestemt oss to dager etter testen er tatt me, guttenavn i alle fall, må kjekla litt om jentenavn

Skrevet

Kjempe nydelig navn!! :-) Det var faktisk med som en av de navnene vi valgte mellom da Aurora kom! Bare det at Snuppa ikke så ut som noen Mathea da... ;-)

Skrevet

Må si meg enig her, for det er selvsagt navnet på vår lille jente (som skal bli storesøster!). Navnet på den nye babyen er kun bestemt om det blir jente, ellers har vi bare "lillebror" så langt.

Skrevet

Nydelig navn ja:)

 

Stedattra mi heter det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...