Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Uten å trene. Vil husen etterhvert gå "inn" igjen? Eller må man trene? Etter svangerskapet har jeg gått ned 25 kilo. Jeg er egentlig tynn, men har fortsatt litt løs hud på magen. I tillegg er lårene mine så tykke (synes jeg) Det er mest fordi de ikke er trent. Kan de bli tynnere av at jeg ikke trener, men bare fortsetter å slanke meg?
SuperMusa Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Hvorfor er det så viktig å bli tynnest mulig. Er det ikke bedre å se bra ut?
SuperMusa Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Så begynn å tren da! Utrente mennesker har ikke fine kropper uansett om de er tynne eller tykke. Hvis du ikke aksepterer kroppen din, må du trene og spise sundt. Ingen annen utvei desverre
prekæs Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Huden trekker seg sammen, hvis det ikke er for mye løshud. Kanskje lettere at det skjer, jo yngre man er. Tror vel at genene spiller litt inn. Likevel er det vel best å bevege seg hvis man vil stramme opp. Og en ting til... du må ikke bli for tynn.
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 hvis du bare slanker og slanker deg så ødelegger du kroppen din. det er mye viktigere å trene dessuten forbrenner du mye mye mer når du har muskler og kanskje hjernen din vokner og skjønner at selv om en slank kropp betyr alt for deg så driter alle andre i det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå