Gå til innhold

Dere som har vært hos Fame...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange bilder ble det tatt? Kunne du bytte klær evt ta noen med klær og noen uten?? Hadde dere bestemt dere for hvilke bilder dere skulle ta før dere kom? Skal i morgen og aner ikke hvordan jeg vil ha bildene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter:).)

Skrevet

dytter...

Lurer også på om man må ta med kupongen fra Gravid...

Skrevet

Hadde ikke lagt noen spes planer på forhånd egentlig.. Tok det litt som det kom. Men fotografen kommer jo med forslag hvis dere ikke har noen spes ønsker.

Jeg tok med klær.. men byttet ikke ut det jeg hadde på meg. Var så innmari kø da jeg var der (i Tønsberg), at vi rakk ikke mer enn ca 10/15 min på hvert par. Hun tok 5 forskjellige bilder tror jeg..

Skrevet

Kupongen fra gravid må du ta med. Det gjelder også forskjellige plagg du vil ha på under fotograferingen. Det skal være mulig å skifte flere ganger.

Jeg har lest at det kan bli litt stress under disse gratisfotograferingene, men folk har blitt veldig fornøyd allikevel.

Anbefaler deg å stelle deg litt forran speilet i kveld og posere litt for deg selv. Finn ihvertfall to-tre posisjoner som du føler du føler deg komfortabel i.

Råd fra meg som var på nippet til å dra, men ble avlyst i siste lita:)

Skrevet

Vi fotograferte Jenta vår hos fame i fjor... vi fikk god tid,.. så mange skift vi ville,. og hun tok både bilder med og uten klær... hun var også flink å komme med forslag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...