Lida28 Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg er i uke 27 og i 2 uker har jeg vært veldig nummen i hendene mine. Hver morgen når jeg våkner så "sover" begge hendene mine.. Det er såå plagsomt. Er det noen som har hatt dette problemet og hva gjorde du/dere?
embarazada84 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 diverse kroppsdeler driverstadig vekk og dovner bort, tom hofta! skal visst være normalt...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Hei.. Jeg har det samme... Men fingrene min er litt nummen hele tiden de.. Snakka med jordmor.. Er visst ikke helt uvanlig at gravide får noe som heter "Canalus carpi" (tror det skrives sånn) syndrom! Tett for blodårene i håndleddet..derfor sovner hånda/fingrene! Går som regel over etter fødsel, hvis ikke opererer man...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå