Gå til innhold

barnestol. Hvilken type har dere og er dere fornoyd?

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Hvor gammel var barnet deres naar de fikk sitte i hoy barnestol ved maaltidene?

Jeg skal kjoepe en, men vet ikke helt hvilken jeg skal velge. Kan dere hjelpe meg med gode erfaringer?

takk takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Danstol.........danskenes svar på tripp trapp. Superfornøyd. Den er litt høyrer i ryggen så han satt stødig i den ganske tidlig:)

Skrevet

Tripptrapp, genial stol :-)

Skrevet

Da junior var 6 mnd, satte vi han i sin første høystol. Sånn som kan deles i to, og bli lavstol med brett foran.. Da han var litt over 18 mnd gikk vi over til tripp trapp stol. Kjempe fornøyd med begge to.. Begge stolene er etter da jeg var liten..

Skrevet

Stokke sin tripp trapp stol. MEGET fornøyd

Skrevet

Hokus pokus

Kan brukes på 3 måter.. Enten som høystol ved bordet.. Lav stol med bord foran.. eller gyngestol med ratt..

Han begynte å sitte i den når han var ca 5 mnd..

Skrevet

Har Kiddo stoler til våres to (og en IKEA til når de var små, 6-7 mnd til ca 1 år). Hadde først tenkt å kjøpe Tripp-trapp, men så fant vi ut at sittedelen er så smal på dem og de er også vanskelig å regulere høyden på de stolene, i motsetning til Kiddo som har større sittedel og det bare tar sekunder å regulere høyden på. Ellers er de helt like.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

takk for svar. Jeg tenker paa aa kjoepe denne

http://www.chicco.com/scheda_prodotto.asp?menu=on&art=06.063803.770.000&idFascia=22&idSezione=40

fra chicco.

Jeg tenkte paa tripp trapp stol, men det er noe med den som jeg ikke er helt sikker paa om jeg liker :) vet ikke hva.. Men jo flere jeg hoerer som har den jo mer blir jeg nyskjerrig..

Chicco sin polly stol virker veldig bra, men den er dyr. hva koster tripp trapp stolen??

Skrevet

Stokke sitti :-) Kjempe fornøyd, ville ikke hatt noe annen stol. Blir en "stokke sitti" til når neste barn kommer. Hun har brukt denne siden hun var 8-9 mnd :-)

Skrevet

Tror kanskje ikke ejg ville kjøpt denne siden barnet vil vokse fort ut av den. Da ville jeg heller kjøpt en IKEA stol til den første tiden og så en større stol som Kiddo eller Tripp-trapp etterpå, de to sistnevnte kan barnet bruke til de blir tenåringer. Veldig kjekt. Den stolen på kinken ville jeg ikke brukt til et barn på over 1,5-2 år i hvertfall og en 2 åring er enda for liten til å sitte på vanlig stol. Etter min mening ;-)

Skrevet

Triptrapp her også. Helt genial, og liker best at de får lov å sitte helt inntil matbordet med resten av de som spiser... Synes det er så kjedelig med sånn stol med eget brett..

Skrevet

STOKKE sin TRIPPTRAPP!! Genial!

Skrevet

har en sånn hvit ikea stol til mini, og en slags trappestol fra obs til eldste, fornøyd med begge....

Skrevet

Vi har Kiddo, kjempe fornøyd med den:)

Skrevet

kjempefornøyd med tripp trapp stolen. Den har ekstra utstyr som ryggstøtte og pute, så barnet kan bruke den fra de er ganske små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...