Gjest Lykkeliten2 Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hvor gammel var barnet deres naar de fikk sitte i hoy barnestol ved maaltidene? Jeg skal kjoepe en, men vet ikke helt hvilken jeg skal velge. Kan dere hjelpe meg med gode erfaringer? takk takk
nickoline og supermann Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Danstol.........danskenes svar på tripp trapp. Superfornøyd. Den er litt høyrer i ryggen så han satt stødig i den ganske tidlig:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Da junior var 6 mnd, satte vi han i sin første høystol. Sånn som kan deles i to, og bli lavstol med brett foran.. Da han var litt over 18 mnd gikk vi over til tripp trapp stol. Kjempe fornøyd med begge to.. Begge stolene er etter da jeg var liten..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Hokus pokus Kan brukes på 3 måter.. Enten som høystol ved bordet.. Lav stol med bord foran.. eller gyngestol med ratt.. Han begynte å sitte i den når han var ca 5 mnd..
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Har Kiddo stoler til våres to (og en IKEA til når de var små, 6-7 mnd til ca 1 år). Hadde først tenkt å kjøpe Tripp-trapp, men så fant vi ut at sittedelen er så smal på dem og de er også vanskelig å regulere høyden på de stolene, i motsetning til Kiddo som har større sittedel og det bare tar sekunder å regulere høyden på. Ellers er de helt like.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 takk for svar. Jeg tenker paa aa kjoepe denne http://www.chicco.com/scheda_prodotto.asp?menu=on&art=06.063803.770.000&idFascia=22&idSezione=40 fra chicco. Jeg tenkte paa tripp trapp stol, men det er noe med den som jeg ikke er helt sikker paa om jeg liker vet ikke hva.. Men jo flere jeg hoerer som har den jo mer blir jeg nyskjerrig.. Chicco sin polly stol virker veldig bra, men den er dyr. hva koster tripp trapp stolen??
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Stokke sitti :-) Kjempe fornøyd, ville ikke hatt noe annen stol. Blir en "stokke sitti" til når neste barn kommer. Hun har brukt denne siden hun var 8-9 mnd :-)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Tror kanskje ikke ejg ville kjøpt denne siden barnet vil vokse fort ut av den. Da ville jeg heller kjøpt en IKEA stol til den første tiden og så en større stol som Kiddo eller Tripp-trapp etterpå, de to sistnevnte kan barnet bruke til de blir tenåringer. Veldig kjekt. Den stolen på kinken ville jeg ikke brukt til et barn på over 1,5-2 år i hvertfall og en 2 åring er enda for liten til å sitte på vanlig stol. Etter min mening ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Triptrapp her også. Helt genial, og liker best at de får lov å sitte helt inntil matbordet med resten av de som spiser... Synes det er så kjedelig med sånn stol med eget brett..
børdi Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 har en sånn hvit ikea stol til mini, og en slags trappestol fra obs til eldste, fornøyd med begge....
Bimmu Skrevet 4. juni 2007 #16 Skrevet 4. juni 2007 kjempefornøyd med tripp trapp stolen. Den har ekstra utstyr som ryggstøtte og pute, så barnet kan bruke den fra de er ganske små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå