Tide-li-bom Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 All ære til dere jenter som ommøblerer, pusser opp, vasker og styrer!!! Jeg er 27 uker på vei og har null energi, såvidt jeg gidder å skrive det her Jeg burde ha stylet opp kåken litt sånn at jeg får invitert megleren på besøk for å ta takst og tatt bilder - men jeg er så sliten... Iløpet av sommeren skal jeg selge og flytte.. Det jeg hadde trengt å gjøre er å: male bort halvpanelet på kjøkkenet, skiftet gardinener, ryddet bort litt leker og skrot, brettet klær og satt dem i skapet (dem ligger hulter til bulter, men rent, på sofaen på det ubrukte soverommet), vasket badet og laget litt koselig der.. Når det er gjort burde vi klare å ha det ryddig til visninger og sånt.. Fins det en tryllestav så at jeg får gjort alt i en fei??
Tide-li-bom Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2007 Dytter litt, dere må jo ha noen vidunderkilder dere henter energi fra
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Hvilken energi?? Jeg har ingen.....hehe.......
Tide-li-bom Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 Så en tråd lenger nede som het: Ja - jeg pusser opp!! u/t
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Det er i alle fall greit å ta bittelitt om gangen når ein føler seg litt energitom. Bestem deg for å ta eit rom eller ein liten del kvar dag, så blir det lettare enn å prøve å gjere alt på ein gong! Elles har eg inga hemmeleg kjelde av energi, eg føler meg berre veldig bra! Prøver å vere litt aktiv, får energi av å gjere litt ting (gå tur foreksempel) og drikk massemasse vatn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå