Gå til innhold

Hvilke solkremer kom best ut i test hos Foreldre & Barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garnier om jeg ikke husker feil..

Skrevet

Babyline

Skrevet

solkremer for barn...noen som har lista over de 5 beste og 5 dårigste?

Skrevet

Babyline var i fjor. I år var den testtaper.

Det var en spray som kom øverst.

Skrevet

Babyline kom dårligst ut pga varigheten.. Mener det var Garnier altså.. Hmm.. Skal se om jeg finner bladet

Skrevet

Hørte rykter om at Babyline gjorde d best i fjor pga ingen farlige stoffer, men kom ikke så bra ut i år pga d "dårlige" UV-filtere...d var visst en annen som kom på topp..

Skrevet

Best: garnier ambre solaire kids spray

eller eucerin junior spray

dårligst: babyline (pga beskyttelsesevnen)

Skrevet

Garnier Ambre solaire. Oppnådde nesten top score.....trukket litt pga parfyme. Kun babyline sin er uten parfyme, men den har ikke stabil solbeskyttelse. så den kom dårligst ut i denne testen....... Var noen som kom nesten like godt ut i test som Garnier sin. Bla Vichy sin. Den er noe dyrere, men de har hatt 20 eller 30 % på Alliance apotek på den.

Jeg har både Vichy og Garnier og en fra Cosmica. Fornøyd med alle tre. Vært ute i 2 dager nå, og ikke så mye som en rød flekk på huden hans.

Skrevet

oki..

Skrevet

jøss den bruker vi:) Smurte ungene 1 gang i går morges....og den holdt hele dagen:) Synes den er bra fordi det er enkelt å se hvor man har smurt og ikke smurt også.

Skrevet

Jeg har også babyline.. Har ikke brukt den noe enda, da min lille ligger for det meste i vogna.. Man må jo se litt på det også.. Små barn skal jo ikke være i sola, så da må vel babyline funke like bra..

Skrevet

*Går nok bra vettu.........Men Spf sier noe om hvor lenge du faktisk kan være ute i sola før den ikke virker lenger. Men du må smøre deg 20 minutter før du går ut. 2. hver time og oftere hvis du bader. ( da har du gjort så godt du kan ihvertfall)

Babyline sin oppnår ikke den lengden i solen som Spf faktisk sier......... derfor kom den dårligst ut. Men er man ikke ute mer enn 2-3 timer så holder nok den mål den også;)

Skrevet

Syntes testen var helt tullete.. Er jo bedre med mindre farlige kjemiske stoffer (les babyline) og da heller smøre litt oftere enn hver 3. time.

Uansett så bør jo ikke de minste barna være i verste solestekten midt på dagen.

Vi fortsetter mned babyline/dr hauscha.

De få prosentene svakere beskyttelse babyline gir etter 3 timer spiller vel liten trille i forhold til alle stoffene i de "sterkere" solkremene.

Om man skal være i solesteken i mer enn 3 timer kan man jo heller smøre ungene litt oftere.

Skrevet

Jeg har kjøpt Vichy 50+ for barn, spray ! Og er strålende fornøyd ! Jenta er likblek enda hun :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...