M by M Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jenta mi er 23 mnd og i dag var hun ute på terassen i bare bleie med solfaktor 40 i to timer. Hun fikk littegrann farge i kinnene og litt på skuldrene, men langt fra brent og hadde solhatt på. Men jeg er litt uerfaren mor da dette er min første og bare lurer på om det er greit at de leker ute med så lite klær i sterk sol? Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Lurer jeg på også. Har en på 13 mnd. som har lekt på verandaen i dag, har hatt badebaljen hans der og den sto selvsagt i skyggen. Men han gikk jo ut av den og gikk litt rundt omkring 1000 ganger. Han har fått farge i dag, men ikke solbrent.
*jaja* Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jo de små må jo få leke seg halvnakne i solen de også, med et plaskebasseng og stas og kos :-)) Selv har jeg på en liten t-skjorte på jenta mi, men er det bading er det nakent! Solfaktor 40 kommer du langt med...men husk å smøre flere ganger. Solhatt er også viktig. Nei, synes du har gjort det riktig jeg. Kos dere i sommervarmen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå