Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg er 13uker på vei og har ingen symptomer - heller ingen ømme bryster.... Er ikke det litt rart? Noen andre som ikke kjenner noe til det?
"husmor"med lille Nora Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 jepp;) er 26 uker på vei! har vel hatt en eller to dager med ømme bryst etter eg var 20 uker på vei. eg har ikke vært kvalm, fått bekkeløsning, eller noen ting.. eg såv veldig mye i begynnelsen, men ellers ingenting;) så det er ikke alle som har noen symptomer ..
LiKr Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jeg er 15 uker i morgen og har heller ikke hatt ømme bryster (ikke i det hele tatt!!). Har hatt følgende symptomer: - veeeeldig tissetrang (men jeg tror noe er litt psykisk også, hehe) - litt trøttere enn vanlig (men det kan også ha med at jeg har trent lite å gjøre) - litt mensmurringer Har med andre ord ikke hatt så sterke sypmptomer - har hatt litt vondt i hodet i det siste, men det har nok sammenheng med at jeg ikke drikker nok..... I alle fall: Tror ikke du skal bekymre deg - det er en del som er heldige og går igjennom store deler av svangerskapet uten så mange/noen symptomer. Får bare være glad vi er så pass heldige :-))
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Hei du, så heldig du er da... var ikke mange ukene på vei før brystene mine ble ømme til deeee grader, og nå har jeg måttet kjøpe enda en størrelse mer enn det jeg hadde fra før av...trenger ikke større... så kos deg med at brystene ikke er ømme...det blir de tidsnok når den lille skal ha mat etterhvert
Flying Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Har det akkurat som deg! Er i uke 14. Har ikke ømme bryster, ikke er de større heller.. Og ellers ingenting.. Jeg prøver å kose meg med det, istedet for å være redd. Nyt det:)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Dette var godt å lese!! Nå slapper jeg litt mer av!:-) Takk for svar alle sammen
prøvekluten+3små Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 hadde ømme bryst en uke eller to med nr en jeg..med nr to ikke i det heletatt,og nå med nr tre tror jeg jeg kan telle dagene på en hånd,og da har det ikke vært så ømt at det har gjort meg noe liksom..så svangerskap er forskjellige ja
pea-in-the-pod Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Det er flere av oss Jeg hadde ømme pupper akkurat rundt ikm, så forsvant det. Har ingen andre symptomer heller... Har vært engstelig men 2 UL (uke 8 og uke 12) bekreftet en frisk og fin baby. Nå tør jeg glede meg over graviditeten og det at jeg føler meg piggere enn noen gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå