Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Ja, nå var det slutt uansett. :-) Handlet om Fødestuer rundt omkring på små steder v å føde på sykehus. Skrev det bare for at folk kunne skifte kanal hvis de var interessert ;-)
blond Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 evt kunne jeg slått på tv'n i stedet for å sitte her. Ikke alle som har laptop
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Ok... Jeg sitter og ser på begge deler samtidig. Var ment for å være hyggelig, ikke for å skape problemer for deg... ;-)
FrøkenSprøken Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Hva var det de sa da? Siden noen gråter av det?
blond Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Problemer og problemer, tja.. det var vel drøyt.. Hva skjer på puls nå da?
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Går sikkert i reprise i morgen... Handlet om dødfødsler som kanskje kunne vært avverget på sykehus. osv
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 var om fødestuer i utkantnorge tror jeg... barn som kunne vært reddet eller friske hvis tiltak var blitt iverksatt tidligere. var om ei om mistet sønnen sin og ei som fikk et multihandikappet barn... den siste kunne vært frisk ved riktige tiltak etter som jeg forsto...
FrøkenSprøken Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Huff da:( Er glad for at lillegutt ble født på Ullevål. Her vi bor nå er fødestuen lagt ned, slik at fødende må reise i to timer med ambulanse og ferje, for så å komme til et så lite sykehus at barnet uansett må fraktes videre dersom det skulle være noe galt. Får prøve å se reprisen i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå