Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Nettop ferdig med Vannmelonen,og jeg elsket den så skal kjøpe flere av bøkene hennes,men hvem? Har dere noen og anbefale??
Odine! Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 "Lucy Sullivan is getting married" er hennes beste, synes jeg. Jeg vet ikke om den er oversatt til norsk.
*Kleopatra Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har nettopp kjøpt Engler i LA, men har jo ikke fått lest den ennå. Håper den er like bra som Vannmelonen.
♥Snulder Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 "De desperates kafe" er også en fornøyelse å lese ;=)
Fisk med CV Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 "En sak har minst tre sider"....pløyde gjennom de 700 sidene på to dager. Sykt bra bok. "De desperates cafe" kommer på en god andre... Dama er genial, uansett hvilken bok du velger blir du nok fornøyd. Har du først begynt må du gjennom alle etter hvert uansett *
lille meg.. Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 desperates cafe ja,eeeelsker den,har lest alle oversatt til norsk,synes faktisk alle er bra;-)mener hun skrev også den som heter "er det noen der ute?",utrolig bra,anbefales...
#Ariadne# Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 også må du lese sushi for nybegynnere.. og engler i la.. og Er det noen der ute?
mammmamia ** Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Jeg liker også Lucy Sullivan, men min favoritt er Last Chance Saloon/De desperates kafe, den er bare så utrolig fin! Og Sushi for nybegynnere er også kjempesøt! Vannmelonen likte jeg mindre enn alle de tre over, så absolutt å anbefale de tre! :-)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har likt alle jeg har lest av henne...men kanskje best den som heter et eller annet med sushi.
haater husarbeid Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Engler i LA er også knall!! Jeg har også lest "The other side of the story" og liker den også godt. TIPS: liker du marian keyes, så liker du sophie kinsellas bøker også!!
Miramor Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Rachels ferie leste jeg på et par dager. Kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå