casiopia2♥Med gogutten 2009 Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Kommer ikke inn på hennes. Er så morro og følge med på henne og prinsessa.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Tror hun kaller seg babymama og emi eller noe nå jeg kommer inn på siden hennes men vil ikke legge ut adressen her hvis det er tilfelle at hun har byttet adresse..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Hun måtte bytte nick pga barnefar, og hun holder seg vel litt i bakgrunnen nå for tida, men jeg tror jeg har sett henne, og hvis hun leser dette så kanskje hun kan sende deg en pm slik at du vet hvem hun er nå. (Som hun sa før hun bytta nick, så blir jo alt ødelagt hvis hun skrivet sitt gamle og sitt nye nick i samme tråd...da finner jo barnefaren ut hvem hun er)
casiopia2♥Med gogutten 2009 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 TAKK.. ja da sjønner jeg.. Kan heller prøve å sende en pm til den gammle adr hennes.. Eller om hun ser dette, kan hun kansje sende meg en PM..
Mamsen86 Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Riga.. Din tullejente! *LeR* Det var MULAN, ikke jeg som bytte nick pga barnefaren! *LeR* Jo'a, jeg har byttet nick - men IKKE pga pappaen til Emilia! =D Rett og slett fordi jeg går veldig fort lei av ting, må ha forrandringer innimellom! Og ang. hjemmesiden min.. Facebook er den nye tinge, *LeR*. Har hverken gjort eller kommer til å gjøre noe mer med hjemmesiden min!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Hæ? Var det henne? Men jeg så jo nicket hennes i dag...hun visste ikke om det var kynnere eller svake rier hun hadde. Ikke rart jeg blir forvirra når hun sa at hun skulle bytte nick, men gjorde det ikke, og så bytta du nick samtidig! Men da har vi i alle fall funnet deg!;-)
Mamsen86 Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Hmms.. Jo, jeg mener jeg leste det inne på Aleneforeldre debatten at det var hennes babydaddy som hadde funnet ut! Men jeg har også sett nicket hennes i ettertid.. Hmms! Kanskje jeg også tar feil..? *LeR* Men iallefall, jeg understreker at jeg ikke har byttet nick pga. babydaddyen min altså! =) Hehe, det eneste han kan på PC'en er å laste ned sanger.. Vet vel knapt åssen man skrur den på engang! =P
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 hi hi jeg skulle bytte nick ja... men jeg er så glad i MULAN at jeg ikke klarer å bytte, tihi... får heller passe på hva jeg skriver tydeligvis, om han er og snoker...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. juni 2007 #10 Skrevet 10. juni 2007 Men da har vi fått oppklart situasjonen!:-) Og jeg vet åssen det er, Mulan...barnefar vet hva jeg heter her, og han har faktisk hengt meg ut på sida etter at han fant et innlegg fra meg om han, men likevel bytter jeg ikke nick, for jeg er og blir Riga!
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 tror ikke hun vil legge ut fullt navn og adr her... hadde ikke eg gjort hvertfall.. er jo ikke lenger anonym da. du får prøve å sende hun en pm å se om hun svarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå