Gå til innhold

Venninden min har gjort noe veldig dumt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var med hun på byen.. Første gangen hennes etter fødselen, så hun tålte ikke stort. Vi kom fra hverandre på byen og hun ble med noen folk på nachpell. Der sjenka de henne noe grusomt og de fikk henne til å røyke hasj!!! Utrolig dårlig gjort!! Ikke bra av henne heller, men hun var jo helt vekke!

Hva kan skje? Hva om noen sladrer på hun, kan hun miste ungene? Har så vondt av hun, det var jo faktisk ikke hennes skyld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Dette går helt fint! skjønner at angsten kommer snikende, men 1. Ingen kommer til å ringe barnevernet. de som var med på festen var med på festen..

2. ingen mister barna sine over en engangsforeteelse

3. Vi har alle driti oss ut i fylla.... ;P

Skrevet

Håper du har rett! Jeg er minst like engstelig som henne!! : /

Skrevet

jeg jobber i BV. Ingen blir fratatt ungene kun fordi de har røyket hasj en gang. Det skal mye mer til enn det.

Skrevet

takk mimmi! men kan det skje noe med de?

Skrevet

Forstår seriøst ikke at noen er såå redd for BV. Skulle de tatt fra barna fra alle når de gjorde en eller annen feil så lurer jeg på hvor alle disse barna skulle vært...

Da hadde ingen av oss vært bra nok...

Men å si at hun ikke er skyld i dette selv syns jeg ikke er riktig.. Hun er selv ansvarlig for hva hun drikker og hva hun evt gjør når hun er rusa. Og selv om hun var full når hun røyka så var det også hennes valg.

Skrevet

Da hadde ikke mange hatt barn om en dum hendelse skulle medføre at man ikke fikk ha barn :) Vi har alle gjort dumme ting. Vær bare glad for at de ikke gjorde værre ting med henne enn å lure i henne en dæsj hasj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...