mamman til gogutten Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Har begynt å skrive på en liste, så tenkte det hadde vært fint å se hva dere andre har på en slik liste.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har: *masse klær, hehe får sikkert ikke brukt for alt, men det er jo så koselig å handle:) *et par sengesett til både vogn og seng, noen laken, 2 tisselaken, og mange pledd *kluter, håndklær, gulpekluter *noen leker i form av bamser og rangler, en spilledåse *smekker, skjeer, tåteflasker, smokker *dyne til vogn, og dyne til seng *saueskinn til seng *badebalje *ammepute *bæresele *reiseseng *ammepumpe og skåler til å fryse ned melk *vogge *seng Skal kjøpe til uka (når feriepengene kommer:) ) : *stellekommode *barnevogn *bilsete *vippestol *sengekant til sprinkel senga Mange mener nok at jeg har for mye, andre mener nok jeg har forlite.. Men det er jo ganske individuelt om hvor mye og hva man trenger.. Også er det min første bebi og det er jo så stas å handle:) Ser du skal ha bebi i november, mitt råd til deg da er å begynne tidlig med å handle:) For det første koster alt det bebien trenger en del, greit å ta det litt etter litt.. for det andre så er det utrolig koselig å gå å handle, og tiden går sinnsykt fort.. Det har den i allefall gjort hos meg:) Og for det tredje så er det er ork å gå å shoppe alt dette her rett før termin.. Jeg har selv 2 mnd igjen til termin, og er skjele glad for at jeg begynte tildlig, så jeg slipper kjempe shopping turer nå... Jeg har fått skikkelig prøblemer med ryggen, så jeg hadde ikke orka å kjøpt alt dette nå på slutten i allefall... Men det er nå meg da:)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Her er vår liste: DETTE HAR VI: Sengetøy til seng/vogn (2 dynetrekk, 2 laken til kvar) Kle Lammeskinn Madrass til seng + trekk (fulgte ikkje med trekk men har sydd eit), + tisselaken Ringslynge og elastisk sjal Bleier Barnevogn m/ alt utstyr (myggnett, handlenett, regntrekk) Helseteppe x2, heimestrikka babyteppe i ull Hylle til badet for bleier, kle og stelleprodukt Badebalje Bleiebøtte til tøybleiene Stellematte, stellelaken (til å ha i stelleveska), handduk til stellematta Vogndyne Ammekle, 2 ammebh, ullinnlegg Vaskeklutar, badehandkle med hette, gulpeklutar Babyolje, sinksalve, potetmjøl Sengekant 2 bleieposar til vask Ullkur til bleiebukser Uro til senga (heimelaga) Siklesmekker (ull/bomull) Brystvortekrem Nettingtruser (til barsel) Smokkar Babyparacet Nasesugar 2 tåteflasker DETTE FÅR VI ARVE: Sprinkelseng Bilstol Vippestol Kle Lammeskinnspose DETTE TRENG VI: 2 pk mme (just in case) 1 ammeinnlegg til i ull God ammebh (skal kjøpe dette etter at mjølka har stabilisert seg) Overmadrass til sprinkelsenga Dyne til sprinkelsenga
LiKr Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 fikk lyst å sette meg ned å lage liste nå tror jeg må kopiere disse inn på en wordfil, så jeg har de lagret! Hehe.... takk for masse tips jenter
mamman til gogutten Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Nå fikk jeg masse tips til listen min, tusen takk jenter. Nå kan jeg begynne shoppingen, er jo mye mer en trenger enn det jeg hadde trodd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå