Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Selger de ikke solo-is lenger...? Har lett OVERALT.... Og det er krise om den er tatt vekk:(
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg så den i stad, men det var på den lokala "minisjappa på hjørnet" på kalbakken...Så de kan ha ligget der siden i fjor---
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Åh, godt den fortsatt fins da! Lett overalt i byen... X-antall Narvesen, Deli de Luca (de hadde den før hvert fall), Bunnpris, Rimi, 7eleven... Ja, alt du kan tenke deg... Men fortsatt ingen solo-is:-(
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Hvor i Oslo? Trålet HELE SENTRUM, samt Majorstuen&Frogner etter solo-is...
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Feil side av byen, vøtt. Manglerud, på Christiania videoutleie. Den butikken har de vel på Sagene og Torshov og
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Pleide en gang å finne solo-is her og... Men den gang ei... KJIPT! Aldri sett den butikken tror jeg, men er så GÆREN etter den isen for øyeblikket at jeg nesten vurderer å ta meg turen dit... hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå