En_av_hver Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hadde et vognspm til deg tidligere i dag, som jeg fikk svar på en en annen hyggelig dib-dame. MEN så mente hun at du kanskje var på sykehus med mini?? Var du det? Og i så fall; gikk det bra?? :-)
It's all about me Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Stemmer at vi var på sykehuset, lillegutt må gjennom en del undersøkeleser siden han kaster opp maten inntill flere ganger om deg og da raser ned i vekt. Har ikke fått noen resultat ennå etter 2 dager med undersøkelser, men skal tilbake imorgen for CT av hodet og Gastroskopi. Håper det skjønner mer da. Så spørsmålet ditt og svarte på det på sykehuset. Skal dytte det opp for deg.
En_av_hver Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 Uff da. Stakkars gutten din. Får håpe de finner ut av det!!!! Det er så ille når gullungene våre ikke har det bra!!! Lykke til:-)
It's all about me Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Ja det er ikke noe gøy. Har pågått i over 3 uker nå så håper det finner grunnen snart.
snuppi min Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Slenger meg på her jeg Intensity, og håper at det har gått greit på sykehuset idag. Imorgen blir kanskje den tøffeste dagen for dere, med scanning og gastroskopi. Håper at dere får noe mere svar imorgen, sånn at dere slipper å vente lenge på resultater også. Mange klemmer fra
It's all about me Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Takk for det. Ja det blir tøft i morgen siden han skal i narkose, håper det fører til noe resultat snart. Han har begynt å hylgrine hver gang det kommer inn noen i hvite klær på rommet hans der, he he.
snuppi min Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Stakkars liten, håper at dere føler at dere blir tatt godt vare på. De er sikkert veldig flinke regner jeg med. Hvordan er de overfor ham da? Mykner han opp etterhvert, eller er han redd hele tiden? Blir nok en lang dag på dere imorgen. Kjøpe inn noe Mumikjeks som premie når han kan spise igjen. Lykke til imorgen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå