Gå til innhold

Har et lite problem i helga jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi driver å prøver på en spire.. det er nå to uker til forventet mens, og jeg vet ikke om jeg bare innbiller meg noe, men jeg har vært skikkelig svimmel, småkvalm, har vondt i puppene og jeg har hatt menssmerter de siste par dagene.. Jeg fikk "symptomer" på at jeg var gravid veldig tidlig forrige gang.. men det er jo ikke sikkert jeg er gravid da..

Men så har det seg sånn at vi skal bort i helga med jobben til sambo.. og da er det fest både fredag og lørdag.. iallefall lørdag..

shit.. hvordan skal det gå da...? jeg kan jo ikke drikke alkohol, og det ser jo folk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde drukket en pils og nippet til den, tømt ut en liten skvett i ny og ne uten at noen ser. Det gjør jeg :)) Liker ikke at folk lurer på om det er noe på gang...

Skrevet

Hvis du er på et sted med selvbetjening går du bort til bardisken alene og ber bartenderen pent om å skjenke alkoholfritt øl på vanlig ølglass sånn at ingen ser at det er munkholm....det funket i 3 mnd for meg! Alternativt kan du være den som skal kjøre da vet du.

Skrevet

Hm.. skal på cruise da.. så den med å kjøre blir litt vanskelig..

Typisk at mye skjer på under prøvingen og i de tre første mnd.. sånn var det sist også! Skal jo i bryllup i august også..

Skrevet

Sier bare som hun over her....det er bare å gå i baren alene, bestille alkoholfri øl eller vin, eller drinker. Ingen som merker det!

Det går bra så lenge man vil!

Bryllupet i august, da kan du vel bare være sjåfør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...