nati, knotten & lille karamell Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hei Er det noen som har en god ide til hva vi kan gi i bryllupsgave? Hvor mye er forresten normalt og gi?!
♥ DAME Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg ga en vakker duk til min venninne og hun ble sååå glad for den. Tror jeg betalte ca 6-700 kroner for den Tror folk har nok av lysestaker og den slags
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 De smarteste tingene vi fikk til brylluppet var brødbakemaskin, stor og tykk steikepanne / wokpanne av stål og en nydelig lyseblå langduk.
hårsår Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 En god og stilfull blender som tåler å knuse is! Det er så "in" med smoothies nå, og de ser rålekre ut på kjøkkenbenken i sort, børstet stål, knall rød... Vi fikk en til bryllupet vårt, og det er seriøst den mest anvendte gaven av de alle. Ungdomslig og kuul gave å gi, og å få =)
Odine! Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Spør dem om de har lagt ut ønskeliste i en eller annen butikk. Mange som gjør det. Ellers er mitt forslag: Gå sammen med flere og kjøp gavekort på en liten kjærlighetstur til dem. Vi gir ca 500,- pr person.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2007 Takk for mange gode tips:)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 det definitivt mest brukte er jo hardangerbestikket..bruker det til hverdags:o) ellers fikk vi en råtøff chipsbolle som brukes mye, og som alle kommenterer! vi fikk mye annet praktisk også..men det var store ting som hagemøbler, dobbelt kjøleskap, 2års abonnement på viasat+....
Vicky 83 Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Ikke bare finn på noe materielt å gi dem!!! Finn ut hva de ønsker seg og gi dem det! Kanskje de har lagt ut ønskeliste? Visst man bare finner på noe ender brudeparet fort opp med en haug med ting som de egentlig ikke ville ha, og som bare tar plass og er til bry. En jeg kjenner ga brudeparet et samlivskurs. Det synes jeg var en strålende gave! Ellers er gavekort generelt en fin ide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå