Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Ville bare si tusen takk for et flott engletreff idag! Det var skikkelig koselig å treffe dere andre! Koselig med is. rundstykker og ejakulering av div stoffer! Tihi!!! :D:D gleder meg allerede til neste treff!! :D:D Klem M!
doffine Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Takk det samme-))) Er koselig å kunne snakke sammen face to face, og le sammen:-)) Neste treff må ikke være så lenge unna, da.. Og vi må satse på at det er to bebiser eller tre bebiser til på neste treff:-))) Også kommer det to nydelige frøkner ned til oslo fra verdal med sine vakre bebiser:-)))) Da skal vi ha en sikkelig englekveld da:-)) De som kan innta alkohol, kan kose seg med det kansje? Litt vin til mat og litt mohitos.. nam...
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Skulle ønske jeg kunne vært der Men jeg er med på ett glass rødvin om en stund da:D Hehe!!!!!
doffine Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 jaaaa... for du var savnet skal jeg si... Men neste treff, da er han Even født og da skal du være med... Neste gang jeg ser deg, sitter du på barsel på gjøvik:-)) For nå kommer det tre bebiser ganske så snart.. Tosofo, angell og du skla nå føde ganske snart.. og da er det enda flere bebiser for meg å kose med:-))
Mamma'n til Thias Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Slenger meg på, jeg... Det var utrolig gøy! Cleo sover som en stein nå, hehe. Mange nye inntrykk på henne også. Jeg skal egentlig i gang med grillmat - men kan ikke si jeg er så sulten at det gjør noe, hehe... Jeg skal koooose meg med hemmeligvenngaven jeg fikk også Tusen takk !
doffine Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Doffen ligger som et slakt på stolryggen:-))) ehehehehehe...
Circe Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Heeeeeeeeeeeeeeeeey damer.. Ja, tusen takk for ett koslig treff. Tobias har vært stup trøtt siden han også. Og jeg rakk akkurat hjem før han skulle ha mat. sto jo nesten stille fram til Tusenfryd.
Turid Laila Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Oi var det kø så tidlig?? hadde ikke noe kø hjem jeg, hadde trodd jeg måtte stå fra skøyen, men der ble jeg positivt overrasket gitt Hehe lille sjarmøren din er vel ikke vant til å sjarmere såå mange damer på en gang da Takk for hyggelig treff ja, får ta neste om ikke så altfor lenge
Circe Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Det var ikke veldig kø. Men ganske mye trafikk, men det var jo noe veiarbeid og sprenging og greier. Og så var fartsgrensa 50 flere steder. Skal ikke mange bilene til før det blir kaos altså. Tobias kommer til å ta dere med storm på neste treff. hehe..
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Likeså damer! Kalte innlegget mitt bare JOKER NORD, så ser dere hva jeg går og gnåler på i dag... M & M får herved ny betydning: Ejakulering.. hehe... Litt spy og cola. Blir det gutt eller jente på meg neste gang da!? Eller på deg, HI?
Ioren Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Vil også si takk for at jeg fikk komme =) Var koselig å møte dere damer, og jeg møter dere gjerne igjen =)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. juni 2007 Uvisst hvilket kjønn jeg får når det en gang skjer, men den blir nok som sin mor og far! Du får sikker jente nr 4 du! Tihi!! Engel med svarte vinger! Tihi!!!
Stolt M@mm@ *Fødekl@r* Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 Hva er engletreff ? er det for dere som har mistet ? isåfall, så utrolig hyggelig at dere arrangerer noe sånnt, stå sammen
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 Whooptidoo! Det var kjempekjempekoselig på treff!! Og eg er såå klar for at doffine sine spådommar om fødsel i helga skal gå i oppfylling, så eg kan ha baby utanfor magen på neste treff Meksikanaren og eg har vore ute og ete dim sum på Taste of China og det var heilt fantastisk! *mmm* Er passe stappmett no, måtte omtrent trillast heim *glise*
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 Ooops =) Nei, det er for alle de som ville komme på et BIM-treff, der man ikke er redd for å vise sin dårlige humor ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå