Gå til innhold

Slapp lukkemuskulatur i endetarmen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i 7 mnd. Merker at jeg begynner å bli litt "slapp" der bak, akkurat som om babyen gjør at trykket øker, hvis dere forstår. Har to fødsler bak meg for noen år tilbake, og ikke vært plaget med dette siden etter siste fødsel, da var jeg også slik en stund til kroppen normaliserte seg (og knipeøvelser). Litt pinlig og ekkelt det her, men føler at jeg må gå på do å tørke meg flere ganger etter at jeg liksom er ferdig , fordi det lekker litt der bak... Merker også at jeg lekker urin ved hopping, hoste eller hvis jeg er veldig trengt. Prøver å knipe daglig, men synes jeg har problemer med å holde knipet. Hvor lenge skal hvert knip holdes for å ha effekt? Fint hvis noen har erfaringer å komme med... Signerer med anonym denne gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. er litt slapp baki der jeg også. hvis jeg må veldig på do er det ikke altid jeg klarer å knipe igjen. men knipeøvelser, det jeg har fått beskjed om av fysioterapauten er, hold i 6 sekunder hvis du klarer. og ta 20 hver dag. trenger ikke ta alle etter hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...