Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Noen som har handlet derfra? Ser ganske rimelig ut (så nettopp på nettsiden). Er det bra kvalitet?
♥lurelure♥ Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Hei! Jeg har kjøpt barnevogn (xadventure ranger) og lammeskinnspose der. Samt stelleveske.... Og regntrekk... Hehe. Jo, ble litt det ja. Har jo ikke brukt det enda, men er svært fornøyd med "kikken" jeg har tatt på det. På tveita fikk vi kjempeflott service ihvertfall!!!
Fløffy Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har kjøpt en del klær der, men var ikke fornøyd med de. Skikkelig rare i formen. Kjøpte tripp-trapp stol der, og den har vi vært fornøyd med.
Stratos med 3 barn Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Har en på 9 mnd også jeg da og har handlet noe der til han. Paraplytrille til under tusenlappen som jeg er super fornøyd med. Stellebord med hjul står også til forventningene. Ellers en masse smårask som våtservietter, uro etc. Fungerer som det skal alt sammen Har i tillegg kjøpt en kombivogn nå til 1000,- kroner. Den tror jeg ikke jeg ville hatt som vogn altså, men vi skal ha den stående i barnehagen og som "seng" der er den helt ok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå