Miss L å di Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg er helt elendig til å kjøpe presanger... Er det noen som har et tips om presang til ei som blir 24 år?? Trenger ikke koste all verden...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 gavekort i favorittbutikken? da kan man jo velge beløpet selv. eller du kan gå inn på monogramservice.no der har jeg kjøpt mange gaver. blir litt personlig da
enpå3ogenpå1 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Hm.... kommer jo litt ann på hvem denne 24 åringen er, men: En "bokpakke" til å lese i solen (mange bra pocketbøker)? En kinobillett med alt tilbehør (godteri selvsagt)? En flaske vin? Musikk? Piknik sett? Hengekøye?
Miss L å di Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 det er det som er tingen, hun er litt guttete, så det er få jenteting som passer... Men så passer det ikke med gutteting heller... Og så kan det ikke være ting jeg må bestille, for hun har bursdag i morgen..
enpå3ogenpå1 Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 ja nettopp. Piknik sett med kurven full av øl? Nei det skal ikke være lett...
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Har hun bil? Kjøp sånn vask og poleringssett... Litt guttete kanskje men også praktisk
Kick80 Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Gavekort på iTunes? T-skjorte? Kinobilletter? En cd? Lipgloss? Vin? Solkrem og badeball? Ikke lett nei... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå