Belle&Mini Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Magen greier jeg ikke ligge på ute,så baksiden får ikke mye sol gitt. Det jevner seg vel ut,hihi Får prøve å legge meg på siden kanskje...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 he he... du også? tenkte også å legge meg på siden. skal prøve det i morgen. problemet er bare at pga BL så må jeg ha en pute mellom beina når jeg ligger på siden. bir sikkert fint skille det. he he..
kaur *har født!* Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Off...skjønner ikke at dere klarer å ligge å steike i sola. Jeg forlangte at hagemøblene ble flyttet til skyggen når vi skulle grille.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 he he... det er jo det viktigste, drit i resten
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 jeg går litt ut og inn. klarer ikke å ligge så lenge av gangen. tenkte å kjøpe et barnebasseng i leketøysbutikken. så kan jeg sitte og plaske oppi der.
Belle&Mini Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2007 ja et sånn lite basseng har jeg plass til,hehe. Orker ikke lenge i sola jeg heller,går litt ut og inn. Og kjøpte parasoll i går. Det funker bra! Blir jo veldig fort brun nå og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå