marrte Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Moren min og begge søstrene mine fødte før termin med sine førstefødte. Er det stor sjangs for at jeg gjør det også?? Er nå i uke 37 og var på ul i dag....Minsten veide ca 3200....moro:) men han kan få vokse å gjøre seg fet ei stund til da.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 det er jo veldig forskjellig det der da..Jeg kan ikke gi deg noe fasitsvar på det der..vi ka jo krysse fingrene for at du føder på termindagen:) lykke til
Lillegutt ble junibarn Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 min mor og min søster gikk over termin.i dag er jeg 5 dager over min termin..
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Min mor og søster har fått totalt 7 barn til sammens, og alle er gått over tiden!! Jeg fikk sist alikevell 20 dager FØR.......men nå har jeg 17 dager til termin, så vet jo ikke denne gangen da....men den teorien stemmer ikke i denne familien hvertfall......heldigvis Hihi....
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 mammaen min har fått alle sine 4 før termin, men eg gjekk 16 daga over termin, so eg trur de e veldi idividuelt..(8men kunne tengt meg at de va arvelig:p) får håpe eg får før tida dinne gang då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå