Gå til innhold

Sengetøy til babyen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte eg snart skulle få vaska litt tøy til babyen. Det står jo på sengetøyet at det skulle vaskast to gonger før bruk. Betyr det at det skal tørkast mellom, eller er ikkje det viktig? Stryk de alt til babyen før de tar det i bruk? Litt amatør her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke tørke sengklærne mellom hver vask, er skyllingene som er viktige for å få ut kjemikalier fra produksjonen.

 

Om du stryker klærne eller ikke, er opp til deg. Babyen bryr seg garantert ikke! :D Jeg strøk vel sengklærne aller første gangen og så gadd jeg aldri det mer.

Skrevet

jeg har vasket bare en gang.ja jeg har stryket også.iallefall første gang.hehe

Skrevet

Takk for svar, alltid godt å vita litt om kva andre gjer! Vil jo alltid gjere det fint for babyen, men skjønnar at det fort kan bli litt hysterisk... Ha ein fin sommarkveld!

Skrevet

Vaskar det nye sengetøyet to gongar, men gidd ikkje stryke. Eg stryk ingen kle anna enn skjorter, og eg har berre bunadsskjorte - meksikanaren stryk sine sjølv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...