PrøvLykken Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Tenkte eg snart skulle få vaska litt tøy til babyen. Det står jo på sengetøyet at det skulle vaskast to gonger før bruk. Betyr det at det skal tørkast mellom, eller er ikkje det viktig? Stryk de alt til babyen før de tar det i bruk? Litt amatør her...
futte (tm) Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Du trenger ikke tørke sengklærne mellom hver vask, er skyllingene som er viktige for å få ut kjemikalier fra produksjonen. Om du stryker klærne eller ikke, er opp til deg. Babyen bryr seg garantert ikke! Jeg strøk vel sengklærne aller første gangen og så gadd jeg aldri det mer.
mimmi73 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 jeg har vasket bare en gang.ja jeg har stryket også.iallefall første gang.hehe
PrøvLykken Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 Takk for svar, alltid godt å vita litt om kva andre gjer! Vil jo alltid gjere det fint for babyen, men skjønnar at det fort kan bli litt hysterisk... Ha ein fin sommarkveld!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Vaskar det nye sengetøyet to gongar, men gidd ikkje stryke. Eg stryk ingen kle anna enn skjorter, og eg har berre bunadsskjorte - meksikanaren stryk sine sjølv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå