PrøvLykken Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Tenkte eg snart skulle få vaska litt tøy til babyen. Det står jo på sengetøyet at det skulle vaskast to gonger før bruk. Betyr det at det skal tørkast mellom, eller er ikkje det viktig? Stryk de alt til babyen før de tar det i bruk? Litt amatør her...
natemor til 2 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Nei,.. bare kjør det gjennom maskinen to ganger du,.. tørking har ikke noe å si,... Om du vil stryke er jo opp til deg,... jeg syns det er litt fint,.. men gidder ikke holde på med det i lengden,..
M&MH Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 det er overhodet ikke noe poeng å vaske sengetøy to ganger, det holder med en gang. Jeg spurte hun i butikken om det, og hun sa det holdt med en gang...
PrøvLykken Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 Takk for svar, jenter! Godt å vite litt om kva andre tenkjer! No er det bere å komme i gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå