Lykkebarn og Mathilde Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hei alle sammen. Sviigerinna mi kan ta bilde av oss neste uke. Så jeg prøver nå med en bindende påmelding for å se hvor mange som kan. I utgangspunktet onsdag 13.juni kl. 12.00 på Akershus festning. Hvis dette passer dårlig for mange får vi finne alternativ dag/tid. Det tar toppen en time så jeg håper alle får det til. Vi betaler alle kr. 150,- hver og det inkluderer da ett bilde i format 15x20. Man kan selvsagt på større bilde om man ønsker. Meld deg på i dag og vær med på å skape ett minne for livet. Vi bør få gjort dette før alle stikker på ferie osv. Herved melder jeg meg på! -Lykkebarn og Mathilde
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Steike for en superbra deal. Det lønner seg å kjenne folk som kjenner folk ;-) Vi melder oss såklart på! Dette blir et fint minne :-) -Lykkebarn og Mathilde -Sanasol & Mia
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Å så moro Dette vil vi være med på ja. Tidspunktet passer fint for meg. Hvor vi skal vi møtes? Altså hvor på Akershus festning? -Lykkebarn og Mathilde -Sanasol & Mia -*jente 070407 & Mathea Å så gøy
Bellen^2 Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Hurra, dette blir kjempegøy! Var redd jeg ikke fikk se dere igjen før over sommerferien siden jeg ikke kan komme på neste treff! *puster lettet ut* -Lykkebarn og Mathilde -Sanasol & Mia -*jente 070407 & Mathea -Bellen & Sebastian
Två små trollungar Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Oh no! Det var det eneste tidpunktet i neste uke som ikke passer for meg (unntatt mandag før 11.30)! Det var kjedelig...
Endelig ny spire i magen Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Æsj... vi skal på 3 mnd kontroll kl. 13.... Jeg kan jo selvsagt prøve å bytte time i morra....Vil jo være med på bilde
Millapril Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Superbra tiltak! Vi er med og gleder oss til dette! Håper på bra vær! -Lykkebarn og Mathilde -Sanasol & Mia -*jente 070407 & Mathea -Bellen & Sebastian - Millapril og Erica
Rødtopp75 og to små Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Veldig bra tiltak, men vi blir dessverre borte hele neste uke t.o.m. torsdagen .
Solstråle72 Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Kjempebra! Vi ønsker også å være med :-) -Lykkebarn og Mathilde -Sanasol & Mia -*jente 070407 & Mathea -Bellen & Sebastian - Millapril og Erica - Linerla72 og Tobias
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Vi er med vi :-) Kan hele neste uke, dersom tidspunktet og dagen skulle finne på å bli endret slik at flere kan være med :-) -Lykkebarn og Mathilde -Sanasol & Mia -*jente 070407 & Mathea -Bellen & Sebastian - Millapril og Erica - Linerla72 og Tobias - Samsyn og Camilla
måken og vesla Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Veldig god ide, men onsdag er den eneste dagen som ikke passer for oss (det var jo typisk).
Tussi og Maja Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 For oss passer det onsdag, men har også mulighet resten av uka dersom det blir flyttet:-) -Lykkebarn og Mathilde -Sanasol & Mia -*jente 070407 & Mathea -Bellen & Sebastian - Millapril og Erica - Linerla72 og Tobias - Samsyn og Camilla -Tussi og Maja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå