* 5 om dagen * Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 skal ha eksamen til fredag i regnskap... hva må jeg huske å ta med....?? vi kan ha med alt av skriftelig matriale, så det tar jeg med...kalkulator, blyant, viskelær..."kladdepapir"...noe mere ?? Noe å holde blodsukkert oppe på kanskje?? skal sitte i 4 timer.... har ikke hatt eksamen på år og dag, så husker ikke hva en må ha med...
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Vann, cola, rosiner, matpakke, sjokolade. Legitimasjon
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 legitimasjon ja!! Kladdepapir får du utdelt.. det må være stemplet med skolens navn tror jeg nemlig. iallefall har det vært det på mine eksamener de siste 2 årene. Eksaminant nummer om du har fått det... Mat og drikke. Evt hjelpemidler som ordbok, kalkulator osv.
* 5 om dagen * Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 ok... men legitimasjon er vel kun om de ikke kjenner meg?? tar dette gjenom NKI, så tar eksamen på et voksenopplæringssenter... der kjenner de meg, har gått 1 år og tatt datakortet hos de.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Det var veldig strengt med tanke på legitimasjon da jeg tok eksamen sist. (HIO)
imsdal med julesmak Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Du må ta med legitimasjon, sannsynligvis er det eksamensvakter som passer på under eksamen. Du bør også ta med kulepen slik at du kan føre inn på gjennomslagsark hvis dere får det!
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Du må ta med legitimasjon uansett. Er ikke sikkert eksamensvaktene kjenner deg vet du, dessuten er det rutine.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Man må vel føre inn med blå eller svart kulepenn uansett tror jeg??? Er ikke lov å føre inn med blyant. Og jeg har tatt alle mine eksamener på skolen der jeg går, alikevel er de superstrenge på leg.
* 5 om dagen * Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2007 ok... da var det ikke så dumt likevel å spørre her da hehehe.... (lurte på om det var litt teit) Hadde aldri tenkt på det med legitimasjon.. men kan jeg ta med førerkort da? og eller bankkort? de har jeg jo med meg likevel... og tar med en kulepenn for å føre "fint" inn når jeg har kladda ferdig...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 jada, bankkort eller førerkort er leg ja. Jeg har kladdet en halv side til sammen på mine 3 eksamner så langt i år. Det er rett og slett ikke tid. Men nå har jeg ikke matte-eksamen da, men kommunikasjon, etikk osv.. Mye å skrive. Sist skrev jeg 4 doble innføringsark.. ick. 16 a-4 sider.
* 5 om dagen * Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. juni 2007 ååå...det var mye.... jeg har til nå "kladda" en god del, men det er for å skrive opp, og huske det som står i bøkene, som er viktig, så slipper jeg å bla i de bøkene hele tiden....så tar med meg litt papirer ja... men har satt på post-it lapper på de, så jeg finner de lett fram.... så må jeg ikke glemme klokke...er ikke lov å ha med mobil, og da har jeg jo ikke noe så jeg følge med på hvor god/dårlig tid jeg har... (de skulle bare vist å gammel min mobil er, ikke er det mms,og ikke noe nettforbindelse på den nei) også jeg som hater å gå med klokke....hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå