Påtjukka og Tobias Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Heisann damer!!! Er førstegangs og lurer på om jeg skal på svangerskapskurs... Er det mange her som skal?? Og når i svangerskapet skal dere...Eller dere som har vært..når var dere?? Takker så mye for svar.... Varm sommerhilsen fra
Påtjukka og Tobias Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2007 Ingen??? hmmmm..... vil gjerne høre andres synspunkter.... Gjerne dere som ikke skal også....
Dragemor Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Hei hei ) Jeg er også førstegangs... Tror vi skal melde meg på svangerskapskurs nå ... tenkte å høre med jordmor i morgen når det er og hvor. Først tenkte jeg at jeg ikke ville, eller gadd var vel heller greia, men så ser jeg på det som en fin måte å møte andre gravide på fra samme område, samtidlig som man får mye info fra noen som kan dette med fødsel ;o) - er så mange ulike meninger inne på ulike diskusjonsforum...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 kunne tenke meg svangerskapskurs selv jeg...hvor får en info om dette ? jordmoren jeg hadde på UL var ikke så veldig trivelig eller pratsom nemlig..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 får ofte brev om det i posten når det nermer seg tid for deg å gå på kurs dersom du ønsker det! eller spør jordmor, eller se etter oppslag om det på helsestasjonen
Påtjukka og Tobias Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2007 Takker for svar og synspunkter Skal høre med jm neste gang jeg skal til henne...
scubagirl med scubababy Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Hei. Vi skal på svangerskapskurs imorgen. Jeg er nå i uke 31, men pga. sommer og sommerferie blir det kurs nå i juni også for oss som har termin i august. Vi gleder oss. Imorgen blir det på helsestasjonen. Til torsdag skal vi på sykehuset og se hvordan det er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå