Maisie Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Synes det blir litt vel varmt å bruke helseteppe for å skjerme for sol når jeg triller, og vurderer å kjøpe meg en vognparasoll. Hva ligger de på i pris? Er de enkle å montere? Er de enkle å vri på, dvs at jeg enkelt kan vri den etter hvor sola kommer inn i vogna? Har de disse bare på babybutikker, eller finnes de f.eks i lekebutikker?
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg kjøpte en parasoll for 200,- på en brio lekebutikk (den selger briovogner og seter). Den er enkel å montere, men syns det er mye pes å hele tiden måtte vri på parasollen når jeg går langs de svingete veiene her jeg bor, men den det er vel ikke akkuratt parasollen som er problemet Den har dessuten uv-filter, så jeg er ganske fornøyd!
Maisie Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 Ah, takker! 200 kroner var jo ikke så svindyrt. Må jo likevel flytte på teppet hele tiden (pleier bare å ha det halvveis over åpningen), så en parasoll tror jeg er å foretrekke mht luft. Nå må jeg bare vente på at pengene skal trille inn på kontoen min i neste uke, så løper jeg og kjøper.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Ja, det er sant det Tror nok det blir mer og mer parasoll og mindre og mindre teppe nå som temperaturen klatrer. Dessuten er det jo veldig greit med uv-filteret, så slipper jeg bekymre meg for at knøttet skal bli solbrent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå