Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det blir litt vel varmt å bruke helseteppe for å skjerme for sol når jeg triller, og vurderer å kjøpe meg en vognparasoll. Hva ligger de på i pris? Er de enkle å montere? Er de enkle å vri på, dvs at jeg enkelt kan vri den etter hvor sola kommer inn i vogna? Har de disse bare på babybutikker, eller finnes de f.eks i lekebutikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en parasoll for 200,- på en brio lekebutikk (den selger briovogner og seter). Den er enkel å montere, men syns det er mye pes å hele tiden måtte vri på parasollen når jeg går langs de svingete veiene her jeg bor, men den det er vel ikke akkuratt parasollen som er problemet :) Den har dessuten uv-filter, så jeg er ganske fornøyd!

Skrevet

Ah, takker! 200 kroner var jo ikke så svindyrt. Må jo likevel flytte på teppet hele tiden (pleier bare å ha det halvveis over åpningen), så en parasoll tror jeg er å foretrekke mht luft. Nå må jeg bare vente på at pengene skal trille inn på kontoen min i neste uke, så løper jeg og kjøper. :)

Skrevet

Ja, det er sant det :) Tror nok det blir mer og mer parasoll og mindre og mindre teppe nå som temperaturen klatrer. Dessuten er det jo veldig greit med uv-filteret, så slipper jeg bekymre meg for at knøttet skal bli solbrent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...