Gå til innhold

livmoren som strekker seg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vont i magen, har vont i den eine sida ikkje ekstremt vont ,men nok til at det er plagsomt, magen er stram og hard. Dette er ikkje rier vel, er litt hysterisk nå veit det. men det kan minne litt om menssmerter det er berre det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det og for tiden. Vondt i magen/lysken - slår meg til ro med at det helt sikkert er livmoren som strekker på seg. Var på kontroll hos legen idag og fikk høre nurkets hjertelyd-så alt var iorden med nurket :-))

Skrevet

var nok ein blanding av det og kynnere, har gitt seg no.. er bare øm etter å hatt vont lenge no..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...