Regnbuemor til 2 Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 For det første kom jeg for sent. Hadde sjekket tidspunktet flere ganger, men bomma med en halvtime. Vel det gikk igrunn greit. Hun drev ikke å sjekket modning eller stripping, så det fikk jeg da ikke! Det var vel noe av det jeg så mest frem mot i dag... Men... Hun var redd for psyken min, så hun ringte sykehuset, og skaffet meg time til poliklinikken i morgen. Skal prate med en lege angående overtid og igangsetting. Kan faktisk hende at jeg blir satt igang allerede i morgen:) *drømme*. Uansett sa hun det var helt uaktuelt at jeg skulle gå mer enn noen dager over termin *letta*. Alt i alt en merkelig dag hos JM, igjen. Skjer liksom altid noe greier når jeg er der... hmmm. Nå er det da i allefall ikke lenge til vi får møte lillebror. Det er jo bra da:)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 får krysse fingrene for deg da:) lykke til
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Ja, får håpe du får tid til igangsetting når du er der i morgen da.. Legen prøvde å få meg satt igang i morgen, men det var visst 3 andre som også skulle igang, så jeg fikk heller time på onsdag morgen, kanskje du blir satt igang da du også? Det vil uansett bli godt for deg i morgen å få en av de nærmeste dagene å forholde deg til , en sikker dato for når det skal skje, slappet veldig av etterpå jeg iallefall..
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Herlighet så ufattelig godt jeg forstår deg! Er frynsete selv nå, for å si det pent. Har time på sykehuset til onsdag og får jeg ikke gode nyheter da, så...blir jeg lagt inn et eller annet sted. JM ja...Nå er det 6 (!!!!!) uker siden jeg var på kontroll hos JM og vi blant annet snakket om den nye UL'en jeg haddevært på, der den legen mente terminen min var 27 mai. Ja- det trodde hun stemte så mye bedre og jeg kom til å føde lenge før den tid...kunne faktisk føde når som helst. Satte opp ny time til meg 14 dager senere men gav uttrykk for at det slett ikke var sikkert jeg rakk den timen...helt uoppfordret- det var hun som tok det opp. Og jeg, min idiot, trodde på dette her....Blir forbannet nå.
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Ja, hva er vitsen med å oppmuntre oss til å tro at vi skal føde hvert sekund, hjelper ikke akkurat når man får en time og de sier, jeg tror du har født før det, og når timen kommer og vi fortsatt går med diger mage, ikke rart vi blir utrolig lei og utslitt, når de vi ser på som eksperter sier sånt.. Arrgh
Regnbuemor til 2 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2007 Jeg skal sørge for å virke meeeeget utslitt, noe jeg er, så må de bare ta affere. Får håper på onsdag jeg da, det er jo termindagen. Blir sikkert ikke satt i gang i morgen siden det er sånn kø (!). Jeg skulle til en dr. Fossen eller noe, noen med erfaring med ham. Han var visst i 60 åra, og han skulle sjekke modning, og eventuelt "røske" litt (uff). Nei jenter. Nå må vi få ut disse nurkene våre. Og så må vi starte en kampanje der vi får til et forbud mot å sette fødegriller i hodet på høygravide. Det er rett og slett slemt... Ha en fortsatt fin kveld!
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Håper du får slippe å vente lenger og at du får en fin fødselopplevelse. Lykke til og hold oss bim-damer oppdatert. Og enig i at slike falske forhåpninger burde de bare slutte med - tøft nok som det er å vente på fødsel.
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Ja, var hos Fossen i dag, han er veldig koselig og grei! Så du får bare prate rett fra levra, så skal det nok ordne seg for deg!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Blir spennende å se hva som skjer da! Merkelig at hun ikke sjekket for modning når du er så nær? Hvodan var det sist gang, startet det av seg selv eller ble du igangsatt?
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Kan virke som onsdag kan bli dagen for oss da. Hvis vi ikke er så heldige at ting setter i gang av seg selv innen den tid. Må innrømme at det begynner å virke umulig å føde nå. Har ikke villet ha KS, men nå er jeg så sliten og gåen at jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal klare å føde. Alt jeg ønsker meg er å få sove og få noe kraftig smertestillende, sånn at jeg ikke kjenner noen vondter. Håper jeg får sove litt mer i natt hv ertfall, så får jeg kanskje henta meg inn igjen.
aprilspøk Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Håper du får den hjelp du trenger og håper på. For din del håper jeg at du kommer igang av deg selv. Kan ikke forstå at noen ønsker å bli igangsatt, hvis det ikke er gode grunner for det.
Regnbuemor til 2 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. juni 2007 Hun gjorde ikke det i dag fordi han legen på sykehuset kom til å gjøre det i morgen, men ja, jeg syntes også det var rart. Kunne jo ført til at noe skjedde av seg selv i natt for eksempel! Sist gang startet det av seg selv. Startet med maserier som jeg trodde var ekte rier på en lørdag. Dro på føden søndag, ble sendt hjem. Tok seg opp på mandag kveld, dro på føden tirsdag og fødte ca 02:00 på onsdag, 12 dager over termin. Var uuuuutslitt, og dro på meg en veldig depresjon. Det er dette de vil prøve og unngå denne gangen da. Derfor de muligens ikke vil vente på at det starter av seg selv.... Men vi får se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå