Gå til innhold

kreativ bruk av truseinnlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det like før jeg legger truseinnlegg under puppene her ... jeg holder jo på å renne bort av svette i varmen ...

Eller kanskje jeg bare spretter første bleie-pakka til gullet ... de har vel nokså god sugeevne vil jeg tro.

Skal ikke klage på varmen, for det er utrolig herlig med sommer. Men det går hardt på saftisen i dag.

(Også var det jeg som skulle minne meg selv på hvor glad jeg var for å slippe å vagge rundt på holka i vinter...)

Kos dere i varmen damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal prøve å planlegge en vårbaby til neste gang. Har termin i dag, og er sjeleglad for at jeg slipper å gå høygravid nå om sommeren.

Er på fjerde isen selv :)

Skrevet

hehe den var bra:)

Selv kjøpte jeg pudder til den lille som jeg slenger på litt av under puppene.. Virker som pokker:) Prøv det du også:)

Skrevet

Isbitbeholdningen i frysen har minket kraftig siden jeg kom hjem idag...

Ellers får vi også tenke på at sandaler er snillere mot hovne bein enn vintersko, og at det er lettere å finne bikini som passer til magen enn vinterkåpe som passer når midjemålet har passert 100.

Sitter ellers og venter på at frys-selv-saftisen vi kjøpte skal fryse av seg selv, slik at den kan bli spist...

Mannen min har heldigvis vært forutseende nok til å kjøpe 2 pakker - hehe.

Da kan det hende at vi ikke trenger å kjøpe mer før på onsdag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...