Thula Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Er du her ennå? Det nærmer seg vel nå? Har dere kommet frem til noe navn? Jada, jeg er helt koko når det gjelder navn, jeg er visst mer opptatt av sånt enn kjønnet på babyen *hihi* Fant du Theobald 2 forresten, som jeg hadde skrevet til deg?
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Hei Thula :-) Det er 6 lange dager igjen til termin og med min flaks går jeg vel over. Har hatt skikkelig med maserier i flere dager nå, altså det blir regelmessig i noen timer, så gir det seg, og det suuuuger! *mumle, mumle* Har forsøkt alt for å få fortgang i sakene uten at det har hjulpet det grann, selv ikke (miss?)bruk av T, hehe... Navn er ikke klart nei, vi er nok litt trege slik, har i grunnen ikke alternativer klar heller, vi får se ham først og så krangle etterpå ;-) Jeg har faktisk ikke den minste ide om hva den ungen kommer til å ende opp med å hete, gir opp hele navnegreieen jeg... Har ikke sett Teoblad 2, men skal søke etter den med en gang, kjempesnilt av deg å skrive den ned, har hatt lyst på teksten til den kjempelenge! :-) Håper alt går bra med dere? Bortsett fra at jeg er som en hissig strandet hval for tiden går det greit her egentlig, ungene nyter sommeren :-)
Thula Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 Uff, ja, den siste tiden går jo sakte. Men var det ikke du som sa til meg at en god ting med denne sommervarmen var at folk fødte litt tidligere av det? Eller har jeg drømt det? Jaja, uansett ikke lenge igjen, du får misbruke T litt til, så kommer han nok Navn ER vanskelig, jeg skjønner godt at dere sliter.. Jeg venter spent på å bli tante her nå, OG sin søster har termin 9 dager etter deg. Hun får gutt også, som skal hete Ask. Det skal bli deilig å sniffe på baby igjen, Villemo er jo ikke så liten lenger.. Her har vi det fint. Dvs. det er en litt underlig situasjon. For litt over en mnd siden kom utleier med oppsigelse av leiekontrakten, de skulle selge boligen og gav oss en mnd på å flytte. Det nytter jo ikke å leie for et par mnd, så vi sto ganske rådville tilbake. Da tilbød OGs snille bestefar seg å dele hus med oss en mnds tid, så nå bor vi her ved siden av det snaaart ferdige huset vårt, og venter spent. Det skal være ferdig rundt sankthans, og vi er sååå utålmodige, endelig skal vi snart få eget hus. Det er litt vanskelig å dele hus med andre, mange hensyn å ta, men samtidig er det deilig her ute, så tiden går fort.. I august begynner alle tre barna i barnehage, og om bare 4 uker begynner jeg i jobb igjen... Lykke til med fødselen, håper det ikke blir så alt for lenge å vente for deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå