Gå til innhold

Helvetes kattjævel!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det hakket før jeg aventerer henne som slangemat!!! Møkkakatten dreit under senga til vesla... Stinka jo hele forbanna huset. Alle dører og vinduer står på vid luft her i varmen, og så kommer jævelskapen INN for å drite fra seg... KNURR!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikke an å ha en katt som kommer inn for å drite og pisse. Hun har pissa i senga til guttungen oppdaga jeg også her nå... HYYYYL!!! Heldigvis hadde det ikke trukket ned i madrassen. Er så lei!!! Hvorfor gjør hun sånt da? Når hun har skauen å drite og pisse i ,og alle dører og vinduer står jo åpne her.

Skrevet

Det har nok vært mye for henne i det siste, med flytting og baby osv, så det er nok hennes måte å si til deg på at hun ikke har det så bra og trenger litt oppmerksomhet.

Skrevet

Skal flytten enda en gang....lengre inn på landet her. Tror det blir fint for henne her. Gård rett ved og lite trafikk og plenty fugler og annet å jakte på. Men får følge meg henne litt nå...så hun ikke kommer seg inn på soverommene i hvertfall. Irriterende å oppdage etterlatenskapene hennes sånn rundt om.

Skrevet

Ja, det er ikke noe gøy. Sperr av rom hun ikke skal bruke. Hun slutter nok snart med det! :)

Skrevet

Har dem først begynt, legger dem ikke den der faenskapen av seg... Er bare å avlive dritten!

Skrevet

Må nok si meg enig med Hufsemor. Er nok en lite pus som trenger litt oppmerksom etter store forandringer.

Ronja

Skrevet

HAHAHAHAAAAA.......min katt gjorde akkurat det samme, en par gang etter at litj'n kom til.

-er nok kun en form for "markering". Bare pass på så døra til snupsi er lukket.

Skrevet

Jeg er overtakknemlig for vi fikk omplassert våres katt!!!! Det var helt gruuuusomt!!!!

Skrevet

jeg må bare signere hufsemor og ræva her...

Skrevet

Gled deg til katta drar huset fullt med flått du. Her skal katta avlives!

Skrevet

Pga. at den drar huset fullt med flått.

Gjest Odyssey og det nydelige nurket
Skrevet

da burde du gå til vet. og få det middelet mot flått. ikke hatt en eneste flått etter å ha brukt det de 4 gangene man skal.

Skrevet

Dumme kjærring.. Libido altså!

Skrevet

Hvorfor er jeg dum? Fordi jeg ikke vil at ungen min skal få boreliose?

Flåttmiddelet hjelper fint lite her omkring. Har til og med klippet katta helt kort.

Skrevet

Prøvd flåtthalsbånd? Flåttspray? Bor du i nærheten av meg, så tar jeg katta di i stedet.

Skrevet

Vil ikke ha halsbånd, hørt så mye rart om de. Ja det hadde jo vært fint, men regner med du ikke bor på nordmøre? Vanskelig å få omplassert en voksen katt.

Skrevet

Dessverre så bor jeg i Bergen. Jeg hadde gjerne tatt katten din, heller gi den muligheten til et videre liv enn avlivning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...