Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Sammen med verdens beste mann.. har ett barn sammen og er kjempelykkelig! Kunne ikke hatt det bedre. Men jeg tenner så fryktelig¨på jenter! Går nesten ikke en dag uten at jeg tenker på hvordan det ville vært å ligge med ei jente, ta på henne, slikke henne osv.. Og jeg blir så inni granskauen k.. av å tenke på det!! Men kunne aldri ha blitt sammen med ei jente.. Bare fucking friends om dere skjønner...Hva er jeg? Bifil???
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Heller biseksuell, etter min mening. Bifile er de som også forelsker seg i personer av samme kjønn, ikke bare tenner seksuelt på dem.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Du er nok ikke bifil. Hvis du kunne forelske deg i begge kjønn og se for deg å være sammen med ei jente hele livet, for eksempel, er du bifil. Er du bare kåt på henne, er du biseksuell.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Må du være noe annet enn det du er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå